Beoordeeld op 15 maart 2019

Hotel Kalyan is een zeer fijn hotel. Er is een mooi dakterras, de keuken is erg goed en het personeel is zeer vriendelijk. De gratis pickup service vanaf het treinstation is ook een pluspunt, hier leerden we ook de tuktuk chauffeur van het hotel, Shahrukh, kennen. Deze zeer bekwame chauffeur heeft ons laten proeven van de Indiase cultuur en heeft ons zelfs mee naar een bruiloft genomen! Al met al ben ik zeer positief over het hotel en kan ik iedereen aanraden om hier te overnachten tijdens een verblijf in Jaipur.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 18 januari 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel met een goed restaurant. Hele aardige mensen, goed uitzicht over Jaipur. Heerlijk eten en redelijke prijzen. Heet water met douchen en een goede schone kamer met goede bedden. Goede ligging ook, weg van de drukte van de stad.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

Warm ontvangst in Hotel Kalyan. We hebben er 3 leuke dagen gehad in de fantastisch mooie stad Jaipur. De keuken van de rooftop bar/restaurant is echt een aanrader. Alleen word je geduld soms op proef gesteld ;-) Mooie en gezellige kamers. Enkel raad ik je een kamer op gelijksvloers af, veel lawaai van gang en straat. Namasté!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooie kamers, mooi en fijn dakterras en goedkope prijs, super! Netjes en locstie iets buiten centrum.maar ben je snel met tuktuk, vlakbij treinstation dus handog voor vervolgen van reis. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goede grote kamer. Oké badkamer.
Vriendelijke mensen en lekker eten + een groot aanbod aan verschillende soorten voedsel (Italiaans, Chinees, indaans,...)
Mooi dakterras, met waterverstuivers als het te warm wort.

Datum van verblijf: augustus 2018