Beoordeeld op 2 maart 2019

Zeer dicht bij het drukke busstation, maar zeer rustig gelegen. Mooi, maar wel wat klein zwembad. Kleinschalig hotel, vriendelijk personeel en erg leuke kamers met prima faciliteiten. Ontbijtbuffet was goed, diner kan a la carte of in buffetvorm. Aanrader !

Kamertip: In onze kamer was een hoogteverschil (trap om bij de douche en toilet te komen), niet zo geschikt dus voor mensen die slecht ter been zijn
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 2 februari 2019

Leuk hotel , kamer met extra zitruimte & terras en goede service.
Eén keer buiten gegeten terwijl het vrij fris was s'avonds bij iedere tafel stonden houtvuren wat het toch aangenaam maakte.
De volgende dag toch maar het diner binnen gebruikt , erg goed service van het personeel en er ook onze was laten doen.
Goed hotel tijdens onze rondreis door Rajasthan !

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel in een rustige wijk. Goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer was fantastisch. Heerlijke ruimte om te vetblijvrn. Prima ontbijt binnen of buiten. Zwembad zag er goed uit.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 21 september 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt rustig, maar toch dichtbij bus- en trein station.
De kamer en badkamer was ruim en schoon. Het zwembad met 4 ligbedden was prima om af te koelen.
Hier en daar staan wat tafeltjes met stoelen, geen van allen vond ik comfortabel zitten, dat zou een verbeterpunt kunnen zijn.
Het restaurant serveerde lekker eten, al mocht de portie wat groter zijn. Het ontbijt was zeer royaal. De mederwerkers zijn zonder uitzondering, erg vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 januari 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel met ruime kamers. Pluspunt: een douche met warm water en een volle straal. Dat had ik in voorgaande hotels in Rajasthan niet gehad. Het restaurant (bij het hotel) is geen aanrader: Indische gerechten zonder smaak (flauw).

Datum van verblijf: januari 2017