Beoordeeld op 18 september 2018 via mobiele applicatie

Het Umaid Mahal Hotel heeft als grote plus het dakterras. Prima plek voor een drankje of om te lunchen of om te dineren.
De Hotel voorzieningen verder zijn niet super. Zo is er een kleine pool, in een binnenruimte waar de lucht van de keuken blijft hangen en de is de ontbijtruimte inpandig en de bar niet al te gezellig.
Kamer 503 is geen aanrader: klein en gehorig en de badkamer is echt te klein.

Datum van verblijf: september 2018
bhimsingh, Manager van Umaid Mahal-A Heritage Style Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Thank you for your lovely feedback regarding your visit to Umaid Mahal – Jaipur. I am delighted to hear that you had a memorable stay.
Once again, thank you for having stayed with us and we look forward to the opportunity of welcoming you back at the Umaid Mahal , Jaipur

Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Van de twee heritage hotels due we in Jaipur hadden was dit het veruit het beste. Erg vriendelijke staff en als je in het restaurant vraagt om goed gekookt eten krijg je dit zonder problemen. De WiFi is als je met zijn tweeën bent in de kamer wel lastig. Ook was in onze kamer de airco op het bed hoofdeinde gericht; chilly. Schone kamers, goed eten en prachtig gedecoreerd.

Datum van verblijf: juli 2018
bhimsingh, Manager van Umaid Mahal-A Heritage Style Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

Beoordeeld op 1 juni 2016

Luxe en heel ruime kamer. Goedwerkende airco in een bloedhete stad. Prima ontbijt en het restaurant is uitstekend. Prachtig gebouw. Het enige nadeel is de locatie. Redelijk ver van het centrum en in de omgeving is weinig te doen.

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde alleen
bhimsingh, Manager van Umaid Mahal-A Heritage Style Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2016

Dear Guest,

Beoordeeld op 3 februari 2015 via mobiele applicatie

Ik wilde in eerste instantie een zeer positieve beoordeling plaatsen totdat we bij het uitchecken irritatie ontstond. Inchecken is wat bureaucratisch, je moet veel invullen. Gelijk wordt er gevraagd hoe je verder reist. Trein of bus. Op dat moment moesten wij het nog uitzoeken. Maar de receptionist kon al kaartjes regelen. Liet de prijzen zien en wij wisten dat daar een commissie op zit. Goed, het is handig dus via hem de buskaarten besteld. Als je binnenkomt is het hotel een verrassing. Zeker als je naar je kamer wordt gebracht en dan in de hal staat. Even een ooh-momentje. Zelfs in de kamer kwam dat ooh-momentje terug. Prachtige ruime kamer. Wij hadden er één met balkon. Schone douche met een goede warme straal water. Wifi redelijk snel en in de kamer te ontvangen. Goede bedden. Ontbijt gebaseerd op de Indiase gasten. Maar als westerling kom je aardig uit de voeten. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Tot bij het uitchecken. Dan houdt de service in één keer op. Van tevoren hadden we gevraagd of we gebracht konden worden naar het busstation. Geen probleem als wij rond een bepaalde tijd klaar stonden dan was er iemand die ons kon brengen naar het busstation. Niets over een bepaald bedrag betalen. Service van het hotel. Dus niet, bij het uitchecken konden we een taxi nemen die ons rs. 200 kostte. Toen we aangaven waarom dit niet eerder kon worden aangeven toen we het vroegen, hadden we dat verkeerd begrepen. Irritatie alom. Uiteindelijk een tuktuk genomen voor rs. 80. Krijg het gevoel dat bij de receptie een eigen handeltje wordt gedreven. En niet in het belang van de klant wordt gehandeld. Hotel is prima maar probeer zelf je trein of buskaart te regelen. Scheelt je een extra enkele reis aan kosten en hoop gedoe.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 22 januari 2015

Prachtig mooi in Indische grandeur versiert hotel,binnen fijn in orde,er wordt non-stop gepoetst.
Kamers zijn voorzien van alle luxe:koffiezet,thee,kluisje,etc.
Het dak restaurant serveert geweldig lekker eten met een mooi uitzicht.
De stoelen in het dak restaurant zijn wel aan vervanging toe.
Hotel is gelegen in een rustige,mooie groene buurt waar (joepie!) geen tuktuk binnen mogen.
Rust is dus gegarandeerd!Het binnen zwembad is wat klein voor een zwemfanaat.
Top hotel!

Datum van verblijf: november 2014