Beoordeeld op 1 juni 2016

Luxe en heel ruime kamer. Goedwerkende airco in een bloedhete stad. Prima ontbijt en het restaurant is uitstekend. Prachtig gebouw. Het enige nadeel is de locatie. Redelijk ver van het centrum en in de omgeving is weinig te doen.

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde alleen
bhimsingh, Manager van Umaid Mahal-A Heritage Style Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2016

Dear Guest,

Thank you for your lovely feedback regarding your visit to Umaid Mahal – Jaipur. I am delighted to hear that you had a memorable stay.
Once again, thank you for having stayed with us and we look forward to the opportunity of welcoming you back at the Umaid Mahal , Jaipur

Regards

Ajay shekhawat

Beoordeeld op 3 februari 2015 via mobiele applicatie

Ik wilde in eerste instantie een zeer positieve beoordeling plaatsen totdat we bij het uitchecken irritatie ontstond. Inchecken is wat bureaucratisch, je moet veel invullen. Gelijk wordt er gevraagd hoe je verder reist. Trein of bus. Op dat moment moesten wij het nog uitzoeken. Maar de receptionist kon al kaartjes regelen. Liet de prijzen zien en wij wisten dat daar een commissie op zit. Goed, het is handig dus via hem de buskaarten besteld. Als je binnenkomt is het hotel een verrassing. Zeker als je naar je kamer wordt gebracht en dan in de hal staat. Even een ooh-momentje. Zelfs in de kamer kwam dat ooh-momentje terug. Prachtige ruime kamer. Wij hadden er één met balkon. Schone douche met een goede warme straal water. Wifi redelijk snel en in de kamer te ontvangen. Goede bedden. Ontbijt gebaseerd op de Indiase gasten. Maar als westerling kom je aardig uit de voeten. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Tot bij het uitchecken. Dan houdt de service in één keer op. Van tevoren hadden we gevraagd of we gebracht konden worden naar het busstation. Geen probleem als wij rond een bepaalde tijd klaar stonden dan was er iemand die ons kon brengen naar het busstation. Niets over een bepaald bedrag betalen. Service van het hotel. Dus niet, bij het uitchecken konden we een taxi nemen die ons rs. 200 kostte. Toen we aangaven waarom dit niet eerder kon worden aangeven toen we het vroegen, hadden we dat verkeerd begrepen. Irritatie alom. Uiteindelijk een tuktuk genomen voor rs. 80. Krijg het gevoel dat bij de receptie een eigen handeltje wordt gedreven. En niet in het belang van de klant wordt gehandeld. Hotel is prima maar probeer zelf je trein of buskaart te regelen. Scheelt je een extra enkele reis aan kosten en hoop gedoe.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 22 januari 2015

Prachtig mooi in Indische grandeur versiert hotel,binnen fijn in orde,er wordt non-stop gepoetst.
Kamers zijn voorzien van alle luxe:koffiezet,thee,kluisje,etc.
Het dak restaurant serveert geweldig lekker eten met een mooi uitzicht.
De stoelen in het dak restaurant zijn wel aan vervanging toe.
Hotel is gelegen in een rustige,mooie groene buurt waar (joepie!) geen tuktuk binnen mogen.
Rust is dus gegarandeerd!Het binnen zwembad is wat klein voor een zwemfanaat.
Top hotel!

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 23 augustus 2014

Het hotel is in een rustige, groene buitenwijk van Jaipur gelegen. Prachtig gedecoreerd hotel, vriendelijke service.
Ruime kamers en een goed ontbijtbuffet. Zwembadje is heel klein en een beetje benauwd.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Kamertip: Wij hadden kamers op de 1e verdieping. Geen last gehad van rumoerige airco.
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 14 oktober 2013

Zodra je voor de deur staat vergeet je dat je net door een doodnormale straat gereden bent. De voorgevel is volledig versiert met de meest gedetailleerde tekeningen, ook binnen is geen teleurstelling. ook daar zetten ze de versieringen door. De kamers zien er verzorgd en netjes uit en zijn ruim genoeg om in comfort door te brengen. Zowel in de kelder als op het dak is een restaurant te vinden met uitstekende bediening en indien mogelijk nog beter eten. Het ontbijt wordt uitstekend verzorgd.
Al met al geen enkele reden om hier niet te verblijven!

Datum van verblijf: september 2013