Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (119)
Beoordelingen filteren
119 resultaten
Waardering van reizigers
83
25
6
3
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
83
25
6
3
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 119 beoordelingen
Beoordeeld op 6 maart 2018

Tijdens mijn derde reis naar Jaipur verbleef ik in Haveli Kalwara. De andere keren zat ik in veel duurdere 4 en 5 sterren hotels.
Haveli Kalwara is een kleiner familie hotel. Sanu, de zoon, doet zijn best om het je naar de zin te maken en je te helpen waar mogelijk. De vrouw des huizes is een uitstekende kokkin. Zij bereidde de heerlijkste gerechten voor ontbijt en diners. Wij hebben nergens anders meer gegeten. Met de andere gasten hebben we hier hele gezellige avonden gehad.
De kamer en badkamer waren schoon en eenvoudig maar sfeervol ingericht.
De Haveli is in de oude stad. Het bestaat uit verschillende gebouwen die via een binnenplaats te bereiken zijn. De prijs is laag maar de service en kwaliteit hoog.
Haveli Kalwara is zeker een aanrader. Wij zullen er zeker weer terugkomen.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Jenny R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Chirag P, Guest Relations Manager van Haveli Kalwara ( A Heritage Hotel & Bar ), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for posting your comments.

The entire team is thrilled to read your thoughts about the hotel. We are glad that the service was to your satisfaction. I am sure that this will go a long way to keep our team motivated to deliver even higher levels of service than before.

We thank you once again and look forward to your next visit with us.

Warm regards


Guest Relation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 december 2014

Ik moet helaas al die goede reviews hieronder doorbreken. Allemaal reviews waar mensen maar 1 x iets hebben geschreven vertrouw ik niet meer. De excellentie waar sommige over spreken hebben wij totaal niet meegekregen.

Als je iets meer geld wilt spenderen voor een kamer op een goede locatie; kom vooral hierheen. Er zijn echter geen andere toeristen te bekennen, je zult de enige zijn in het hotel. Het gebouw is vrij vervallen. De alley staat vol met brommers, scooters en auto's waar je elke keer tegen aan stoot. De "tuin" die in een andere opmerking wordt genoemd is niets meer dan een zandveld met vieze troep. Het dakterras werd bij ons verbouwd en was een en al stof, waar je dus niet kon zitten en waar ze een groot kabaal maakte in de vroege uurtjes. De kamers zijn prima, wat een pluspunt was. Wij hebben echter niets gemerkt van de zogenaamde familie die was beschreven in de Lonely planet. Service hebben namelijk als irritant ervaren, zie hieronder verdere uitleg.

We werden verwelkomt door de neef van de eigenaar van het guesthouse, genaamd "Sonu" die in andere reviews ook wordt genoemd, die de verantwoordelijkheid voor onbepaalde tijd heeft gekregen. Een hele jonge gozer die hard zijn best heeft proberen te doen om ons thuis te laten voelen, maar is dat bij ons helaas niet gelukt.

Wij vroegen of er momenteel ook nog andere gasten waren, omdat het er nogal verlaten en vervallen allemaal uit zag. Daar werd op geantwoord "Yes there are a few". We houden namelijk van een beetje aanspraak, maar er bleek uiteindelijk helemaal niemand anders hier te logeren.

Sonu kwam meerdere malen aan onze deur, met totaal geen rede maar probeerde hierdoor hospitable over te komen. Bij het ontbijt zat hij bijna de gehele tijd naast ons aan tafel, te staren. Nadat ik hem hard en duidelijk had gevraagd om weg te gaan, ging hij uiteindelijk weg. Hij deed hard zijn best, maar voor ons is het uiteindelijk uiterst irritant geworden. Uiteindelijk bleven we liever IN onze kamer of ergens in de stad om een conversatie met hem te vermijden..

Kamers zijn erg duur voor wat je krijgt. Ja ze zijn schoon, maar daar blijft het bij. Er zijn ook dit soort kamers, misschien nog wel beter, voor een veel goedkopere prijs. De locatie is verder top, in de oude stad en op loopafstand naar de bezienswaardigheden. Daarom 3 sterren gegeven ipv 2, wat mijn oorspronkelijke beoordeling was.

De dag voordat we uit checkte kwam hij weer aan onze deur met de vraag hoe laat wij weg gingen en wanneer we de rekening zouden betalen. Uiterst irritant.. Maar fijn, bij het betalen van de rekening wilde hij geen biljet aannemen waar een minuscuul klein scheurtje in zat.

Al met al, kamer was OK. Maar door de service en de mensen komen wij helaas niet meer terug..

Datum van verblijf: december 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Gt35a
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 8 december 2018

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 november 2018

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 november 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken