Beoordeeld op 29 oktober 2018

Proper hotel, mooi, goed bed, top badkamer. Wel lawaaierig (slechte geluidsisolatie). We verbleven in de suite, wat een heel leuke en romantisch ervaring was. Het ontbijt was naar onze normen zwak. Het restaurant (rooftop) eenvoudig, zeer lekker, goede prijs, gezellig.

Datum van verblijf: oktober 2018
umaidbhawan, General Manager van Umaid Bhawan Heritage House Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2018

Thank you for your valuable comments, we are happy to hear that you enjoyed your stay at Umaid Bhawan. Your Feedback is a source of motivation to the team. We are glad that we had the opportunity to serve you. We will continue to make every effort to make your & your friends future stay memorable.

Beoordeeld op 11 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dit Prachtige hotel met vriendelijk personeel en heerlijk eten ligt in een rustige buurt. Alleen maar pluspunten eigenlijk en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Als ik dan toch een aandachtspunt moet noemen: de airco maakt veel lawaai.
Groeten van twee zeer tevreden gasten.

Datum van verblijf: oktober 2018
umaidbhawan, General Manager van Umaid Bhawan Heritage House Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2018

Beoordeeld op 23 september 2018

Authentiek hotel in Indische stijl, met heel wat terrassen, zithoeken, gangen, binnentuintjes en een klein zwembad. De gangen met al de uitgestalde memorabilia leken wel op een museum. Onze kamer was erg ruim en netjes. Het personeel was correct en het ontbijtbuffet was goed.
Hebben ook eenmaal in het restaurant gedineerd, geen echte aanrader. 's Avonds zijn er dansvoorstellingen in het restaurant.

Datum van verblijf: september 2018
umaidbhawan, General Manager van Umaid Bhawan Heritage House Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Beoordeeld op 27 augustus 2018

Aangenaam hotel in Jaipur. Prijs-kwaliteit: zeer goed. Wij verbleven er 2 nachten met onze 2 kinderen. Ze hebben een leuk restaurant met live music 's avonds. Mooie kamers, netjes, lekker eten, mooi zwembad, behulpzaam personeel...

Datum van verblijf: augustus 2018
umaidbhawan, General Manager van Umaid Bhawan Heritage House Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Beoordeeld op 15 augustus 2016

Prachtig hotel, mooi meubilair, uitstekende service, gezellige kamer en vriendelijk personeel. Vraag zeker naar taxichauffeur Raman om je de mooiste plekjes van de stad te laten zien
Een rustig hotel, in een rustige straat/buurt
Je kan 's avonds lekker eten in hun eigen dakrestaurant, correcte prijzen, lekker en vers eten. Kortom, een aanrader

Kamertip: ik denk dat elke kamer goed is, overal heb je een terras, maar ze laten je eerst de kamer zien en dan kan je nog beslissen
Datum van verblijf: juli 2016
umaidbhawan, Manager van Umaid Bhawan Heritage House Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2016

Dear Sir/Madam,
Thank you for giving your review on the trip advisor website. It is our endevours to constantly improve our services based on the feed back we receive from our esteemed Guests. We hope to see you again very soon.

Owner