Beoordeeld op 24 april 2018

Verzorgd tot in de puntjes. Superclean, betrouwbare lekkere keuken.
Alles wordt in het werk gesteld om de gasten te helpen door super vriendelijk management met kennis van zake en top personeel. Ons heerlijk rustpunt in Jaipur.
We zochten dit hotel zelf een tweede maal op dit op het einde van onze reis in India, om gewoon nog enkele dagen te relaxen. Deze hotelervaring zal mee zorgen voor een onvergetelijke mooie reiservaring.
Aan het management en personeel: Doe zo verder en dikke mercie voor alles, we vergeten jullie nooit!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 19 maart 2018 via mobiele applicatie

Erg mooi hotel , verzorgd met veel mooie bloemen en planten , als oase in een drukke stad op goede locatie. Zeer vriendelijk personeel , wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad, zou zeker aanraden dit hotel te kiezen!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Prachtige kamer! Heel lekker eten en mooi zwembad. Je kan vragen om gratis afgehaald te worden aan het station van Jaipur door Sameer.
Voor ons was dit super-de-luxe. Wij zijn gewoon om in een guesthouse te logeren. Dit was een leuke afwisseling

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 6 augustus 2016

Jas Vilas is een tophotel. Het hotel is niet te groot, heeft niet zo veel kamers, waardoor het een rustige indruk heeft. Het personeel is vriendelijk. De kamers zijn netjes, mooi ingericht en goed afgewerkt (wat vaak niet het geval is in India).

Ik raad aan om toch zeker éénmaal te eten in het hotel. Het eten is héél lekker en niet té pikant. Wij zijn er 2 nachten geweest en hebben er telkens lunch en diner gegeten omdat het gewoon zo lekker was!

Als ik ooit terug naar Jaipur ga, logeer ik zeker opnieuw in Jas Vilas!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 18 april 2016

Een mooi kleinschalig en intiem familiehotel. Zeer gastvrije eigenaren en enthousiaste medewerkers. Steeds bereid om je te helpen!
Zeer rustig, doet deugd als je terug komt van de drukke stad.
Een lekkere keuken en niet duur: hier profiteren ze niet van de ‘toerist’. Je kan eten op het terras uitkijkend op de tuin en het zwembad.
Overal Wifi.
Ruime kamers: met airco en ventilator en heel netjes en een ruime badkamer. Elke kamer heeft zijn eigen zitje uitkijkend op het zwembad en de mooie en weelderige tuin!
Sterk aanbevolen.

Kamertip: alle kamers kijken uit op de tuin met zwembad
Datum van verblijf: maart 2016