Beoordeeld op 17 mei 2018 via mobiele applicatie

Genoten van ons verblijf in dit exclusieve hotel. Iedere keer vriendelijk ontvangen en geholpen. Prachtige grote kamers die mooi aangekleed zijn. Daarnaast het schoonste toilet tot nu toe in India. Het eten is ook heerlijk en alles is netjes. Prachtig hotel om even tot rust te komen en te ontsnappen aan de drukte van India.

Datum van verblijf: mei 2018
Adhiraj_Shahpura, Manager van Shahpura House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Dear Guest,

We’re absolutely thrilled to receive your heartfelt review on your recent stay at Shahpura House.

Thank you so much for sharing such a lovely review on your stay. It gives us immense pleasure to read that you had an amazing time during your stay and thoroughly enjoyed our services and amenities.

Beoordeeld op 8 maart 2018

Bij aank9mst lijkt het Hotel een beetje weggestopt te liggen in een smal straatje. Eenmaal binnen wordt duidelijk waarom. Het hotelmis een prachtige wegwar van aaneengeschakelde mooie ruimten. Binnen twee goede restaurants. Voor Indiase begrippen is het rooftop restaurant wat duurder, maar wij vonden € 7,50 voor een hoofdgerecht nog steeds erg goed om te doen :). Het hotel en de kamers zijn sfeervol klassiek ingericht met een luxe uitstraling. Kamer en badkamer goed schoon en nagenoeg nieuw. Binnen een kleine shop en een prima ontbijt met veel keuze en goede koffie. Dat laatste is niet overal in India vanzelfsprekend.

Datum van verblijf: februari 2018
Adhiraj_Shahpura, Manager van Shahpura House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2018

Dear Rob,

Thank You for your wonderful and valuable feedback on Trip Advisor! It is an honor to receive this kind of appreciation from our esteemed guests as it serves as a great motivation for all of us.

We at Shahpura Hotels, always strive to provide our guests a comfortable & luxurious experience. We are delighted to know that back in India you preferred to stay at our hotel and had enjoyed our food and service provided by the staffs

Beoordeeld op 19 februari 2018 via mobiele applicatie

We verbleven hier 2 dagen in de suite.
De kamer was ruim en gezellig, het bed was iets aan de harde kant, de badkamer is ruim en alles werkte naar behoren.
Het restaurant aan de top Floor
( a la Carte) is een leuk restaurant en lekker eten en goede bediening, alleen hadden ze aan de receptie gezegd bij de reservering dat er ook achtergrond muziek werd.
Maar dat was niet zo. Na het eten moesten we een beoordeling plaatsen van het restaurant en hadden we dit ook vermeld van de muziek.
De dag nadien kwam de manager ons aanspreken waarom we maar 3 sterren gaven aan het restaurant.
Wij alles uitgelegd aan Parech. En het is allemaal goed gekomen.
parech is zeker een meerwaarde aan het hotel, ook zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ontbijt was goed

Datum van verblijf: februari 2018
Adhiraj_Shahpura, Manager van Shahpura House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2018

Dear Mr. Tom

Thank you so much for choosing to stay at Shahpura House and for a lovely review.

It is my pleasure to have you stay with us. I am glad that our hotel, the cuisine and the service were all up to your expectations. It is our constant endeavour to create experiences which become memories for a lifetime for our guests. Your kind and generous comments are much appreciated and are a great source of motivation for our team.

It will be my privilege to share your generous praise with Paresh and other team members. I am sure that your kind words will inspire them to achieve higher levels of excellence.

We hope that we will get an opportunity to welcome you back soon.

Beoordeeld op 20 december 2017

Alleen maar goede dingen over dit hotel. Vriendelijk personeel van de ontvangst tot het restaurant. Goede ligging ten opzichte van trein of bus station maar toch in een rustige omgeving. Mooie kamer met lekker bed. Een heerlijke douche..

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, zwembad, prima ontbijt.
Heerlijke kamer met badkamer met regendouche en losstaand bad in separate nis van woonkamer.
Personeel klantgericht en meedenkend.
Wij verbleven hier twee nachten en hebben de laundryservice gebruikt.
Overall: een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017