Beoordeeld op 28 maart 2019

Prachtige kamers elk met een apart thema. Veel aandacht voor de inrichting en decoratie, erg smaakvol. Goed ontbijt wat zeker qua sfeer groeit als het rooftop restaurant (in aanbouw) klaar is. Het hotel ligt erg rustig. Er is een free tuktuk shuttle naar het uitstekende peacock restaurant. Je hebt vervoer nodig naar de bezienswaardigheden in Jaipur. Het hotel biedt daarvoor een prachtige tour aan. Wij hebben genoten van onze suite. Hotel heeft geen lift maar koffers worden netjes gebracht.

Kamertip: Kamers bereikbaar via een trap en brede gangen, heel sfeervol.
Datum van verblijf: februari 2019
pearlpalaceheritage, Director of Sales van Pearl Palace Heritage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2019

Dear Guest

I would like to thank you for taking your valuable time and effort in sharing your feedback as it enables us to measure and improve our performance in our quest of providing you luxury hospitality.

We value your patronage and look forward to welcoming you to Pearl Palace Heritage again.

Sincerely,
Karan Singh
Director of Sales & Marketing
Pearl Palace Hotels

Beoordeeld op 23 mei 2018

Dit hotel heeft alleen suites, welke allemaal stuk voor stuk prachtig zijn! Wij sliepen in kamer Jaisalmer 2 en deze was prachtig. Het enige kleine minpuntje is dat de airco niet rijkt tot in het 'tweede gedeelte' van de kamer waar je bed staat. Daar is het dan beduidend warmer. Verder is de service erg goed, personeel is zeer behulpzaam en helpen je overal mee. Ontbijt vonden wij prima, niet heel erg goed. Wel brengen ze dit gewoon in je kamer overigens! Ik zou zeker dit hotel nogmaals boeken!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 27 januari 2015 via mobiele applicatie

Erg goed en ook nog betaalbaar! Het personeel is vriendelijk, lekkere bedden en de beste douche van onze hele India reis!

Het restaurant op het dak heeft erg lekker eten en een super sfeer. Maar is wel wat aan de dure kant.

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 30 september 2013 via mobiele applicatie

We verbleven in de jaisalmer suite voor 2 nachten. Pearl palace heritage is een bijzonder verblijf in Jaipur. Alle kamers hebben een eigen thema geheel in maharadja stijl. We sliepen in de jaisalmer kamer, aan elk detail is gedacht. Ook het eten bij het 2e hotel in de buurt " pearl palace" was érg goed, heeft heeft een heel sfeervol dakterras.

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 3 februari 2013

Dit is nu een van die hotels die je eigenlijk niet in India tegenkomt. Aan alle details is gedacht, de kamers zijn inderdaad bijzonder ruim en als het hotel klaar is, dan is het waarschijnlijk de beste plek om te overnachten (value for money). De gangen en het gebouw zijn schitterend. Met de TukTuk ben je zo in de stad, dus de locatie is prima. Het restaurant van het zusterhotel (5 minuten lopen) is fantastisch. Heerlijk gegeten, goed rooftop restaurant en prettig om enkele reizigers te ontmoeten. Al met al een aanrader voor deze drukke en grote stad!

Datum van verblijf: februari 2013