Beoordeeld op 24 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel, met super vriendelijk personeel. Kamer is super schoon en netjes. Het eten is er heerlijk en smakelijk. Je zit relaxed te eten op het terras, met gezellige sfeer. Zeker een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een mooi hotelletje, met super vriendelijke mensen! Slaapkamers zijn mooi en netjes ingericht met airco en een erg mooie propere badkamer met inloopdouche! Goed gelegen, in een rustige straat! Dus geen last van het getoeter!
Jaipur zelf is de moeite waard en zeker de monkeytempel

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 februari 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden een deluxe tweepersoonskamer. Het personeel is enorm vriendelijk daar ligt het absoluut niet aan. Echter lag er zoveel stof in de kamer (achter het bed bijvoorbeeld) dat ik 3 nachten enorm veel heb moeten hoesten. Ons raam in de kamer kon niet dicht en dit werd pas voor de laatste nacht gemaakt. In de douche hing een douchegordijn wat helemaal onder de schimmel zat, dus helaas zullen wij niet nog een keer terug keren naar dit hotel.

Het ontbijt valt ook enorm tegen er is toast en boter en je kan om een gebakken ei vragen maar dat is dan ook al het internationale wat ze hebben.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 9 december 2017 via mobiele applicatie

Een goeie hotel voor vakantie voor 3 dagen voor een lange verblijf kamers zijn goed en ook eten omgeving is ook mooi en lekkere ontbijt en lekker dineren en luch ook goed personeel die iedereen graag helpt dus een aanrader waard beoordeling 8 waard. Groetjes Bidia en Siela
Vakantie met familie en vrienden.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 14 juli 2017 via mobiele applicatie

Hier voel je je meteen veilig, de service is super en de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Na een drukke dag in Jaipur is het een beetje zoals thuiskomen. Boven op het dak kan je heerlijk eten. De prijzen zijn zeer redelijk de kwaliteit is geweldig . De kamer is mooi gedecoreerd airco en fan werken goed. Er is een frigo op de kamer en de mogelijkheid om een koffie te zetten. Wij hebben genoten van ons verblijf.

Datum van verblijf: juli 2017