Beoordeeld op 21 februari 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst kregen wij een kamer toegewezen en de deur van de badkamer ging open en ja hoor, daar zat een kakkerlak. Ik stond er op dat ik direct een andere kamer kreeg en deze kregen wij. Alle kamers zijn enorm klein. Grote koffers kan je nergens kwijt.

Airconditioning werkt overigens heel goed.

Handdoeken waren niet helemaal schoon en de gang ziet er als nieuw uit maar de kamers zijn gedateerd.

Ontbijtruimte is vrij klein en soms moet je wachten voor je een tafel krijgt toegewezen.

Het ontbijt zelf is erg goed voor Indiase begrippen.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 15 december 2017

Wij verbleven hier in November 2017 met 4 personen, hebben geen klachten over dit hotel.
Al het personeel staat klaar met hun advies en zijn vriendelijk.
Voor mij was het de tweede keer en zal het zeker weer boeken als ik in het zuiden moet zijn.

Kamertip: Locatie is super als je in het zuiden moet zijn.
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 29 augustus 2017 via mobiele applicatie

De laatste nachten van onze India trip verblijven we in dit hotel. De kamers en met name badkamer zijn klein maar schoon en voorzien van alle voorzieningen (incl krant aan de deur 's morgens).
De staf is zeer behulpzaam en spreekt goed Engels.
Het door Peter's team bereide ontbijt is het beste (meest uitgebreid) dat we in India meegemaakt hebben.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 29 oktober 2016 via mobiele applicatie

Top ontvangst met koud drankje en zoutjes. Heel vriendelijke mensen en goede centrale ligging in Fort gebied.

Kamer was heel klein, maar heerlijk zacht bed en badkamer met alles dat je nodig hebt.

Ontbijt hebben we niet genomen omdat we ons hadden verslapen maar de set up zag er goed uit met vers fruit en cereals .

Zou het zeker aanraden.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 5 augustus 2016

Dit hotel ligt in het historische hart van Mumbai, op wandelafstand van de Gateway of India, de Chatrapati Shivaji (Victoria) Terminus en het Chatrapati Shivaji (Prince of Wales) Museum. Uitgebreide keuze voor ontbijt. Het personeel is heel behulpzaam: we wilden graag wat authentieke Indiase kleren kopen, en een van de medewerkers leidde ons door de nabije markt naar allerlei winkeltjes waar we alles konden kopen voor een fractie van de prijs die je in toeristische winkels betaalt.

Datum van verblijf: november 2015