Shangri-La's Eros Hotel(New Delhi)
The Lodhi(New Delhi)
Agoda.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 109 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

Hotel Godwin Deluxe(New Delhi)(Heel veel waar voor je geld!)
Shanti Home(New Delhi)
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Hotel Amax Inn(New Delhi)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel City Star(New Delhi)
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een fijne tijd gehad in het hotel. Personeel was erg sociaal en behulpzaam, ze verleenden een goede service. We hadden de tour ook bij hun genomen. De hotelkamers waren uitstekend en precies zoals aangegeven op de foto's. Het is zeker de moeite waard om weer bij hun te verblijven.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
GodwinNewDelhi, General Manager van Grand Godwin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you for sharing your feedback on Trip Advisor.
Your feedback is essential in our effort to improve our service standards.
Your kind comments about our hotels and our colleagues are truly appreciated. These have been shared with our team who take great pride in ensuring each guest has a memorable stay.
We look forward to welcome you once again.
Please accept my best wishes & sincere regards,

General Manager.

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was ons eerste hotel in India, bij aankomst dus. Warm onthaald met de nodige info mbt reisroutes en dergelijke. Het eten was ook lekker en de koffie in de bar was uitstekend.
Kamers zijn ook dik in orde! Een aanrader voor wie in Delhi verblijft.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
GodwinNewDelhi, General Manager van Grand Godwin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Dear Guest,
We are absolutely delighted with your appreciative comments
with resect to your stay at hotel and high rating of our accommodation and ambience.
We are glad that we were able to meet your expectations.

At Grand Godwin we are committed to provide warm effecient and best service to our guest.

Thanks once again to post your reviews.

Warm Regards,
GM

4 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn in deze omgeving heel veel hotels, maar ben echt blij dat wij de Grand Godwin hadden. Hoorde van een andere vrouw dat er veel hotels mooier ogen op foto's dan in werkelijkheid. Wij hebben dat ook zo ervaren en zijn van hotel veranderd. Wij hadden een 4**** appartement wat ergens in the middle of nowhere was. Gelukkig bij dit hotel uitgekomen, waar het personeel, eten en service TOP was. Zo blij dat wij hiervoor hebben gekozen. Eten was lekker en de kamers waren schoon en netjes. Goed te doen dit! Zit wel op een druk plekje waar je wel tegen moet kunnen er gaat geen minuut voorbij of je hoort getoeter!!

Verbleef: april 2017, reisde met familie
GodwinNewDelhi, General Manager van Grand Godwin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2017

Dear Guest,

Greetings from Hotel Grand Godwin !

Thank you for your feedback on Trip Advisor. We are pleased to know that the hotel facilities well suited your needs and requirements. It is wonderful that we as a team were able to live up to your expectations. Also, we would like to thank you for your kind appreciation for everthing.
We look forward to welcoming you back soon.

Warm Regards,
GM

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gemanaged modern hotel met schone kamers in een leuke en levendige wijk, vlakbij New Delhi Railwaystation. Prima mailcontact t.a.v. het boeken en de airport pick up. Een betrokken staf en een goed restaurant naast de lobby: met goede, echte koffie!
Kortom: aanrader!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
GodwinNewDelhi, General Manager van Grand Godwin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2016

Dear Guest,
Thank you for posting your review on Trip Advisor with regards your stay at Hotel Grand Godwin.
It is a pleasure to read your praise of our hotel and its services. We try our best to make our guest feel comfortable so that they can enjoy their stay thoroughly and carry back memories for a life time.
We hope to welcome you back in the not so distant future.
Thank you.
Kamal Guptar

29 september 2015 beoordeeld

De taxi's pickup chauffeurs stonden paraat, ondanks dat onze binnenlandse vlucht meer dan een uur vertraging had opgelopen. Ze waren ook met 2 taxi's, aangezien we met een groep van 5 waren. Lijkt evident, maar is niet altijd het geval in Indië! Ontvangst was hartelijk, vriendelijke mensen aan de receptie. Heel lekker gegeten in het restaurant - zowel ontbijt, lunch en diner - maar wel wat aan de duurdere kant. We hadden 2 Standard Rooms Package with Airport Pick up and Buffet Breakfast. Kings size bedden, hierdoor weinig overige ruimte in de kamer. Hebben ook lang moeten wachten voordat er een derde bed werd bijgezet in één van de kamers. Dit was uiteindelijk een matras op de grond.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden