Beoordeeld op 25 maart 2017 via mobiele applicatie

We hebben 1 nacht geslapen in dit hotel en dit is ons uitstekend bevallen! Bij aankomst zeer vriendelijke en snelle service. De welkomstdrankjes stonden al klaar. De kamer is ruim genoeg en zeer netjes, schoon en nieuw. De waterdruk is uitstekend en het bed sliep prima. Ontbijt was simpel maar goed. Gezien de prijs is dit hotel een absolute aanrader!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 17 februari 2017

Prima hotel in deze prijsklasse. We verbleven al diverse malen in het City Star hotel maar elke keer is het personeel zeer vriendelijk, behulpzaam en beleefd, zelfs als je in het holst van de nacht arriveert. De incheckprocedure wordt tot een minimum beperkt. Ook het uitprinten van onze instapkaarten was geen enkel probleem.
Het ontbijt is goed, en uitgebreid. Er is een lift. De ligging bij het treinstation is gunstig. Ja, het hotel ligt aan een straat (Gupta Rd) met waanzinnig veel verkeer maar als je om een rustige kamer vraagt heb je er weinig last van. Een minpunt is wel de klimaatbeheersing in de kamer

Kamertip: vraag om een rustige kamer
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 27 september 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel midden in het bruisende centrum van delhi. Je hoort alsnog weinig van het drukke verkeer. Vlakbij het centrum rotonde winkelcentrum. Schone kamers met een goed bed! Personeel is super vriendelijk en het eten is ook prima......

Datum van verblijf: september 2016
Hotel C, Manager van Hotel City Star, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2016

Dear Esteemed Guest,

Greetings from Hotel City Star!!

We thank you for choosing Hotel City Star as your preferred hotel in New Delhi and our endeavor is to provide all our guests a memorable experience with a fusion of Hospitality and entertainment.

We are pleased to receive such inspiring words from you which have further encouraged our entire Team to provide enhanced services to all our esteemed guests.

We once again take this opportunity to thank you for your valuable feedback and we look forward to welcome you again in the near future.

Thanks & Regards,
Mohd Haaris

Beoordeeld op 26 augustus 2016 via mobiele applicatie

Beleefd personeel. In de hectiek van Delhi een plek om tot rust te komen.
Restaurant - Eten viel tegen
Wij waren meteen blij, met de schone kamers. Konden Nederlands voetbal kijken rop de tv.
Er kan een pick-up geregeld worden vanuit het hotel, deze haalt je op vanaf het vliegveld.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 17 oktober 2015 via mobiele applicatie

Goed net hotel met ruime kaners en rooftop restaurant.
Prettig personeel snelle in en uitcheck.
Iedere ochtend krant voor de deur en gied ontbijt
Voor herhaling zeker
In het centrum vlakbij banken winkels en restaurantjes

Datum van verblijf: oktober 2015