Hotel Godwin Deluxe(New Delhi)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Restaurant
  • Inclusief ontbijt
The Lalit New Delhi(New Delhi)
  • Inclusief ontbijt
Shangri-La's Eros Hotel(New Delhi)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 170 per nacht.

Hotel City Star(New Delhi)
Gratis annuleren tot 27/07
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

Hotel Amax Inn(New Delhi)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Grand Godwin Hotel(New Delhi)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
The Lodhi(New Delhi)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Niet ver van de luchthaven verwijderd.
Attente bediening.
Kamers royaal en schoon.
Prima ontbijt. Zeer uitgebreid.
Avondeten in buffetvorm of a la carte. Voldoende keus.
Nagerechten buffet erg lekker.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
29 augustus 2016 beoordeeld

zeer vriendelijke service - heel aangename check-in, zelfs na middernacht.
klanten service voor boekingen van taxi en toeristische tour - zeer correct en behulpzaam
ontbijt was zeer gevarieerd, alles voorzien
hotelkamer... ruim en proper

• Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
13 juli 2016 beoordeeld

prima hotel met o.a. een zeer goed a la carte restaurant, in de buurt is niet veel te zien,maar wel goede start vanaf vliegveld.
De stad is zo enorm en indrukwekkend je moet toch een auto tot je beschikking hebben.

Verbleef: april 2016
21 februari 2016 beoordeeld

Omdat we voordat we naar huis door konden vliegen een dagje moesten overbruggen hebben we hier een kamer geboekt zodat we nog even lekker konden douchen, eten en wat uitrusten.
Het hotel ligt op ca 10 minuten van het vliegveld en we kwamen hier in de loop van de middag aan en dachten even gauw in te checken. Dat liep helaas even anders en duurde uiteindelijk bijna 3 kwartier. Over de kamer kan ik alleen maar zeggen, keurig, niks op aan te merken. In de diverse restaurants kun je prima en zeer gevarieerd eten en het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam.
Om middernacht moesten we weer uitchecken en ook dit was helaas weer een drama wat wederom bijna 3 kwartier moest duren. Vraag me niet waarom, maar dit is absoluut iets wat beter moet en helemaal niet past bij dit hotel.

Kamertip: We hadden 6 kamers op verschillende verdiepingen maar deze waren allemaal prima
  • Verbleef: februari 2016, reisde met familie
9 mei 2015 beoordeeld