13 maart 2017 beoordeeld

• Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Aseem_Kapoor, General Manager van Hyatt Regency Delhi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

25 februari 2017 beoordeeld

Zeer magere performance van de Hyatt groep... Slechte communicatie onderling bij het personeel, zeer irritant. Hotel is aan vernieuwing toe.. Je verwacht van deze keten beter getrained personeel, een betere persoonlijke benadering, zeker als je een kaarthouder bent.

• Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
21 januari 2017 beoordeeld

Van bij je aankomst wordt je in de watten gelegd... op een rustige manier worden alle faciliteiten en wensen uitgelegd... de front desk medewerker schrijft zijn naam op een kaartje en neemt verantwoordelijkheid voor jou persoonlijk... ongeziene klasse...
We vroegen een trip naar de Taj Mahal voor de volgende dag. Geen probleem met limo vervoer van het hotel, een persoonlijke gids, lunch s'middags in een lokaal hotel... s'avonds perfect ontvangen voor drink en diner... prachtige kamers met vederzachte bedden alles erop en eraan... vervoer naar luchthaven met limo van hotel... aparte ingang zonder veel poeha.... wij komen zeker terug... een eerste klas aanrader !!!!!

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Aseem_Kapoor, General Manager van Hyatt Regency Delhi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2017

Dear Valued Reviewer,

Thank you for taking out time to share detailed and positive feedback of your stay at Hyatt Regency Delhi. We are glad to note that you appreciate our concierge and transportation facilities, comfortable rooms and staff. We are enthused to know that you had a lovely stay.

Looking forward to welcome you again to make you feel at home.

Regards,
Aseem

16 oktober 2016 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Aseem_Kapoor, General Manager van Hyatt Regency Delhi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 oktober 2016

14 september 2016 beoordeeld

tijdens een kort bezoek aan vrienden en relaties verbleven we in dit hotel.
heel vriendelijke mensen, super service, lekkere ( meerdere ) restaurants en een fijn zwembad.
New Delhi, is een "vieze" stad, waardoor dit hotel - qua ligging - niet de mooiste omgeving/uitzicht heeft, maar de service, het zwembad, de spa / massagemogelijkheden en de drankjes en eten maken het wel goed.

Kamertip: uitzicht op de tuin / zwembad is aan te raden. dit is een mooier gezicht dan in de straatjes kijken in de directe omgeving van dit hotel
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Aseem_Kapoor, General Manager van Hyatt Regency Delhi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2016

Dear Valued Reviewer,

Thank you for your generous feedback about Hyatt Regency Delhi. I am glad we could live upto your expectations and you enjoyed your time at the capital city. It is our constant endeavour to make sure our guests feel at home while they enjoy the services of our hotel and I am happy to learn you are fond of our food.

We look forward to welcoming you soon.

Regards,
Aseem