21 september 2015 beoordeeld

Prima hotel voor het geld, maar niet heel bijzonder. Airport pickup was goed geregeld en stond klaar op het moment dat we aankwamen (maar kom je gedurende de dag aan kun je ook met de metro, die is uitstekend). Wij hadden een gloednieuwe kamer die er prima uitzag, andere (oudere) kamers zagen er wel wat minder mooi uit. Verder bestaat de gastvriendelijkheid van het personeel uit verkoop praatjes. Ze proberen je allerlei gidsen en drivers (door Rajasthan) aan te smeren (terwijl de trein een veel leukere en goedkopere ervaring is!). Ook het buurtje waarin het hotel is gelegen moet je van houden. Beste is hier niet zonder plan rond te lopen (veel louche mannetjes, de welbekende touts, die je van alles willen aansmeren en meelokken). Dakterras is wel leuk als je de drukte van de straat even zat bent.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
HotelAmaxInn, Owner van Hotel Amax Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2015

Dear Guus,
Thank you for posting your review on Trip Advisor with regards your stay at Hotel Amax Inn.

It is a pleasure to read your praise of our hotel and its services .Glad you wanted a quite room and you got one of your choice. We will be Happy to serve you.
We are thankful to you for praising our Food service also.

Hope see you soon.

26 augustus 2015 beoordeeld

Het hotel ligt in oude deel van N. Delhi. Eenvoudig en goede kamers met airco en badkamer en erg goedkoop. Goede service.
Het hotel zorgt ook voor een auto met chauffeur voor meerdere dagen.
Wij hadden een zeer goede en rustige chauffeur: Vinod Soni. Sprak redelijk Engels en kent Rajasthan heel erg goed. Hielp ons vaak met hotels zoeken maar respecteerde ook heel erg onze eigen ideeën. Na 11 dagen met hem op reis was het echt een emotioneel afscheid nemen. Nogmaals: hij is een geweldig goede chauffeur op deze chaotische wegen. En hij deed echt zijn best om het voor ons prettig te maken, hetgeen hem goed afging!

Kamertip: accepteer niet de eerste optie maar vraag om ook andere kamers te zien.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
HotelAmaxInn, Owner van Hotel Amax Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2015

Dear Guest,
It is a pleasure to read your praise of our hotel and its services .
Thanks for your happiness with our staff and they were helpful in your Tour also.
We will be Happy to serve you.
We are thankful to you for praising our cleanliness and staff.

We try our best to make our Guests feel comfortable so that they can enjoy their stay thoroughly and remember their stay. Hope see you soon.

2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Proper hotel. Vriendelijk personeel. Het dakterras is best wel gezellig. Ze proberen wel tours aan te smeren voor best wel veel geld. Denk op voorhand na hoeveel je wil spenderen. AirPort pick-up was wel goed. Het eten is best wel ok. De kamer was basic maar proper. Jammer genoeg geen raam om de kamer te verluchten.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
HotelAmaxInn, Owner van Hotel Amax Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2015

Always thakful for your review.
Thanks a lot for your review on Trip Advisor with regards your stay at Hotel Amax Inn.

Dear Roxanne,
It is a pleasure to read your praise of our hotel and its services .
Dear you had praised us for everything but you had given us Average. Please be Generous.
We will be Happy to serve you.
We are thankful to you for praising our cleanliness and staff.

18 januari 2014 beoordeeld

Augustus 2011- Netjes op tijd stond onze pick up boys van de hotel bij de Gate te wachten. We werden geleid naar de taxi waarbij ondertussen de andere taxi chauffeurs zijn rit probeerde af te pakken. De rit naar het hotel ging vliegensvlug, razendsnel door bochtjes, ondertussen wennen aan wat het oog te zien kreeg. Sloppenwijken, mensen die op straat sliepen, honden en een aapje die een lantaarn op klom. Eenmaal bij het hotel heerlijk in het bedje gekropen en eigenlijk een slechte nacht gehad door de warmte en geluid van de airco en honden, maar goed, op en duur sliepen we toch van moeheid. Personeel zijn service niet gewend, probeerde alleen maar een reis aan te smeren. O ja, warm water was er niet in onze kamer. Beetje jammer…gelukkig was het weer niet koud:P

• Verbleef: februari 2013, reisde met een partner
8 januari 2014 beoordeeld

Prima hotel voor mensen die een paar dagen in Delhi verblijven. Nabijgelegen bij de Bazaar en het centraal station. Het personeel kan heel veel voor je regelen en komt zijn afspraken na.
Op het dakterras is het uitstekend ontbijten/lunchen/dineren.
dit hotel heeft een hele goede prijs kwaliteit verhouding.

Kamertip: Probeer een kamer aan de achterkant te krijgen.
  • Verbleef: december 2013, reisde alleen