15 november 2015 beoordeeld

Wij verbleven 2 dagen in Justa Great Kalish.
Een oase in deze miljoenenstad, waar geen enkel straatgeluid binnen doordringt en het matras is als de wolken waarover wij naar Delhi vlogen. We hebben zeer goed geslapen en uitgerust de stad bezocht.
Het personeel was enorm vriendelijk, gastvrij en voorkomend om aan al onze wensen t voldoen, we hadden pech dat de douchegordijnen deze dag in de was waren, maar ondanks het waterballet in de badkamer waren wij zeer tevreden over de hotelkamer met veel rumte.
Ook het restaurant is een aanrader, alles wordt vers gemaakt, dus advies geen haast te hebben bij je bestelling.
Kortom: een aanrader hier te overnachten!

• Verbleef: november 2015, reisde met familie
juSTaHotelsandResort, General Manager van juSTa Greater Kailash, New Delhi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2015

Dear Guest,

We are happy to read such kind and encouraging words about our hotel. We thank you much for choosing jüSTa and giving us opportunity to host you as our esteemed guest. We believe in providing best quality of service to every guest and take care of their needs and requirements.

Our team member joins me in thanking you for your recognition and appreciation. On behalf of our team, we once again thank you and look forward to be able to host you again in the near future.

25 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk rustpunt in deze bruisende stad. Aan het begin en einde van onze trip bezochten we de Justa Hotel. De bedden waren nergens zo goed als hier. Mooie en ruime kamers, zeer behulpzame en vriendelijke staff, die altijd bereid is mee te denken en te helpen. Het enige dat iets minder is, is de ligging in de stad.

Verbleef: oktober 2015, reisde met familie

Dear Guest,

Thank you so much for your kind words of appreciation. Our team joins me in thanking you for your valuable feedback. It is indeed a pleasure to note that you liked our hotel, rooms and the Mattress which are specially designed for the comfort our guests.

We are happy to note that you had a good experience during your stay at our hotel. It was an absolute pleasure to have had the opportunity to serve you. We look forward to host you yet again as our esteemed guest in the near future.

1 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een erg leuk hotel met mooie kamers. Kleinschalig met een beperkt aantal kamers. Goed ontbijt. Jaspal Bishi en Tilak Yashwant deden er hun best. Heel vriendelijk allemaal. Het ligt een beetje buiten het centrum, maar dat maakt niet echt uit. Met taxi's of riksja's zit je er zo.

Verbleef: augustus 2015
juSTaHotelsandResort, General Manager van juSTa Greater Kailash, New Delhi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2015

Dear Guest,

My team and I are truly honored to read such fantastic review. Thank you so much for sharing your experience in tripadvisor. We are happy to note that you found the service extended by our team to be good. Your appreciation has been conveyed to them especially to Mr. Jaspal, Yashant and Tilak.

We take this opportunity to thank you once again and On behalf of the team at jüSTa, we look forward to having the opportunity to be able to host you again at our Hotels & Resorts in the near future.

26 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed hotel!
Hele leuke bediening en vriendelijke mensen!
Alles is schoon en netjes!
Echt een aanrader je word super verzorgd en op handen gedragen!
Ze heb ook nog eens een heerlijke kaart super gegeten!
Ook de douche en de bedden zijn top!
Kortom gewoon gaan!

Verbleef: juli 2015, reisde met familie

Dear Guest,

Thank you so much for your kind words of appreciation. Our team joins me in thanking you for your valuable feedback. It is indeed a pleasure to note that you liked our hotel, its location and the Mattress which are specially designed for the comfort our guests.

28 december 2013 beoordeeld

De omgeving van het hotel is zeer matig, en als je uit het raam van je hotelkamer kijkt zie je alleen maar krotten van woningen. Het hotel heeft helemaal geen sfeer. Verder is het hotel zeer geluid hinderlijk. Er is in het geheel geen tuin aanwezig.

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner