20 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Entrée/lounge is erg gezellig. Mooi beschilderd plafond alsof je in een kerk bent want de afbeeldingen zijn engelen.
Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Het ontbijt kan ook in de tuin genuttigd worden maar je wordt meteen naar de bomvolle eetruimte gedirigeerd om pas veel later de tuinmogelijkheid te ontdekken. Waarom wijzen ze je er niet meteen op dat je ook lekker in de tuin kunt ontbijten?
De kamer doet gedateerd aan.
Hier en daar is de vergane glorie te merken maar er wordt goed schoon gemaakt dus de kamer is schoon.
Amenities en water worden naar behoren aangevuld.
Een upgrade van de kamer, kwastje hier en daar, zou dit hotel een extra ster kunnen bezorgen. Het televisiesysteem is ingewikkeld. Waarom bestaat de mogelijkheid niet om de tv gewoon aan te doen en daarna via de afstandsbediening de gewenste zender te vinden?
Er moet extra (en behoorlijk) betaald worden voor gebruik wifi. In deze moderne tijd is gratis wifi een conditio sine qua non!
De vermelde prijzen op de kaart zijn niet de daadwerkelijke omdat er een hoop taxes bijkomen.
Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
4 november 2016 beoordeeld

Wij hadden een prachtige kamer de Maharadja Suite. Wij hebben een heel fijn verblijf gehad in dit hotel. Personeel uiterst vriendelijk. Ook in het restaurant gegeten, waar de restaurant manager G.S. Khan er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken. Er is ook een zwembad aanwezig.

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
6 augustus 2016 beoordeeld

De kamer stonk naar sigarettenrook. De kamer is goed ingedeeld en de badkamer heeft een goede douche!

Ontbijt was goed.

Betalende WiFi (200 INR voor 1 uur / 450 INR voor 24 uur) vind ik nogal belachelijk voor een eerder duur hotel.

Zwembad was buiten gebruik, maar zag er wel sfeervol uit!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
8 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

wil je om twee uur inchecken, kamer niet klaar, half uur wachten, je mag geen wifi gebruik en kan geen water krijgen. Een douche waar je alleen op je knieen onder kan en een slechte afvoer zodat je in het smerige water zit. Kom je om drie uur terug op je kamer is de kamer niet opgemaakt. Matige oude bedden. Je moet flink betalen voor wifi die voortdurend wegvalt en ook nog eens heel langzaam is. Alles is oud en service niet echt vriendelijk. Zeer matig ontbijt. Enige voordelen zijn dicht bij het centrum en nauwelijks security , iedereen kan hotel in en uit lopen.

Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
20 november 2015 beoordeeld

De kamers zijn niet groot, maar van alles voorzien. Als het mogelijk is, wordt je kamer ge-upgrade. En krijg je ook nog Wi-Fi, waar je niets voor hoeft te betalen. Vriendelijke gastvrouwen in de lobby die je op je gemak stellen . Goede kok. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. En een leuke tijd, waar je heerlijk bij kunt komen van de drukte in Delhi.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Raghuwanshi_Abhinav, Revenue Manager van Hotel The Royal Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2015

Dear Guest,

Thank you very much for your kind commendation of Hotel The Royal Plaza New Delhi. We are delighted to receive your warm endorsement and my team joins me thanking you for your kind praise of our services and we all eagerly await your return at your Home.

Yours Sincerely,
Abhinav S. Raghuwanshi