Beoordeeld op 4 november 2016

Wij hadden een prachtige kamer de Maharadja Suite. Wij hebben een heel fijn verblijf gehad in dit hotel. Personeel uiterst vriendelijk. Ook in het restaurant gegeten, waar de restaurant manager G.S. Khan er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken. Er is ook een zwembad aanwezig.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 augustus 2016

De kamer stonk naar sigarettenrook. De kamer is goed ingedeeld en de badkamer heeft een goede douche!

Ontbijt was goed.

Betalende WiFi (200 INR voor 1 uur / 450 INR voor 24 uur) vind ik nogal belachelijk voor een eerder duur hotel.

Zwembad was buiten gebruik, maar zag er wel sfeervol uit!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 8 maart 2016 via mobiele applicatie

wil je om twee uur inchecken, kamer niet klaar, half uur wachten, je mag geen wifi gebruik en kan geen water krijgen. Een douche waar je alleen op je knieen onder kan en een slechte afvoer zodat je in het smerige water zit. Kom je om drie uur terug op je kamer is de kamer niet opgemaakt. Matige oude bedden. Je moet flink betalen voor wifi die voortdurend wegvalt en ook nog eens heel langzaam is. Alles is oud en service niet echt vriendelijk. Zeer matig ontbijt. Enige voordelen zijn dicht bij het centrum en nauwelijks security , iedereen kan hotel in en uit lopen.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 20 november 2015

De kamers zijn niet groot, maar van alles voorzien. Als het mogelijk is, wordt je kamer ge-upgrade. En krijg je ook nog Wi-Fi, waar je niets voor hoeft te betalen. Vriendelijke gastvrouwen in de lobby die je op je gemak stellen . Goede kok. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. En een leuke tijd, waar je heerlijk bij kunt komen van de drukte in Delhi.

Datum van verblijf: november 2015
Raghuwanshi_Abhinav, Revenue Manager van Hotel The Royal Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2015

Dear Guest,

Thank you very much for your kind commendation of Hotel The Royal Plaza New Delhi. We are delighted to receive your warm endorsement and my team joins me thanking you for your kind praise of our services and we all eagerly await your return at your Home.

Yours Sincerely,
Abhinav S. Raghuwanshi
Revenue Manager

Beoordeeld op 21 juni 2015

Dit hotel heeft een goede ligging, doordat het centraal is gelegen en dichtbij een metrostation.

Het hotel heeft buiten een luxe en moderne uitstraling en binnen is het wat klassieker.

Op zich is het een goed hotel, maar de kwaliteit komt niet echt overeen met de uitstraling en de verwachting die je hierdoor hebt. Het personeel is over het algemeen wat terughoudend, waardoor ze wat afstandelijk overkomen.

De kamer was klein en oud en had slechts 1 klein raam wat niet open kon. De hygiëne was op zich OK voor een 3 sterrenhotel, maar voor een hotel als dit hadden we meer verwacht (er lag teveel stof, teveel kalk in de badkamer en te simpele afwerking hier-en-daar). Onze kamer is zelfs 1 dag niet gereinigd/opgemaakt.

Het zwembad ligt centraal met daarom heen andere faciliteiten als een bar en het restaurant.

Het ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Het menu voor het avondeten (in de restaurants op de begane grond) is ook uitgebreid en het eten is goed. In het restaurant op de bovenste verdieping zijn we niet toegelaten omdat we er niet 'modern-casual' uitzagen. Wat verwacht je van toeristen die in India gaan rondtrekken...

Wifi is niet gratis en niet overal even stabiel/snel.

Datum van verblijf: mei 2015

Dear Guest,

Thank you for your kind comments and being our guest at Hotel The Royal Plaza, New Delhi. We the team of Hotel The Royal Plaza New Delhi, Thanks you for you detailed feedback. It certainly gives us the opportunity to understand where we are lacking in our services & provides us a big motivation to serve you the best. We Hotel The Royal Plaza New Delhi believes in Royal Hospitality, which unfortunately couldn't succeeded which we deliver to each one our guests. We sincerely apologize for the same. We are assuring you for the best services, whenever you'll be visiting us next time. We hope that you'll be continually patronizing us in future as well. Whenever you'll be visiting us again, please feel free to write to me directly on abhinav@hoteltheroyalplaza.com. We Look forward to welcoming you at your Home !

Your Sincerely,
Abhinav S. Raghuwanshi