9 juli 2015 beoordeeld

Alle hotels van zelfde prijscategorie in de straat bekeken: Godwin Deluxe heeft verreweg de beste kamers. Redelijk prijzig voor een drie sterren hotel in Delhi, maar verder niks te klagen qua hotelkamer zelf. Heerlijk bed, goedwerkend airco, ruime schone en duidelijk nieuwe badkamers.
De buurt zelf is minder goed (niet voor niks een beruchte buurt). Ik voelde me er als single female traveller veilig genoeg, maar heb niet rondgelopen in de omliggende straten zelf. Erg dichtbij connaught place (city centre van delhi), wat het enige (hele) goede pluspunt is.
Ontbijt was oke. Wifi was goed, ook in de kamers.

Kamertip: Kamers aan de achterkant schijnen iets minder lawaaierig te zijn.
  • Verbleef: juni 2015, reisde alleen
GodwinNewDelhi, General Manager van Hotel Godwin Deluxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2015

Dear Client thanks for your Review it shall be shared with all in the Team.

Regards

Team Godwin.

12 mei 2014 beoordeeld

In maart 2014 voor de 2e keer in dit hotel verbleven en heb dit wederom als zeer goed ervaren. Vriendelijk personeel, schone kamers, redelijk uitgebreidt ontbijt en prijs kwaliteit verhouding ligt erg goed.
Wij hebben vooral erg schik gehad met baliemedewerker Ravi en all round hulp Tewarie.

Kamertip: Mijn voorkeur gaat naar een kamer op de hogere etages aan de straatzijde. Hogere etage ivm dicht bij het restaurant en straat zijde zodat je vanaf je kamer nog enigzins uitzicht hebt,
  • Verbleef: maart 2014, reisde met vrienden
21 januari 2013 beoordeeld

Mooie kamer, design.Verzorgd uitgebreid ontbijt, Een goed bed. Een bar met bier.
Ze zijn wel niet soepel en stipt in afspraken (te laat op de luchthaven, je moet de parking betalen terwijl je nog geen lokale munt hebt, taxi niet klaar op afgesproken uur) Slechts één handdoek per persoon. Vlekken op lakens en veel stof in de kamer.

• Verbleef: januari 2013, reisde met een partner
30 november 2012 beoordeeld

Dit hotel was een verrassing voor ons. Na enekel weken door Rajasthan te zijn getrokken kwamen we hier terecht. Prijs-kwaliteit is uitstekend. Een schoon hotel, fantastische bedden, tv, airco, wifi en een super douche.
Personeel was vriendelijk, bedelde niet om fooien (in tegenstelling tot veel andere hotels...)
Ontbijt oké, zelfs wat sandwiches.
De buurt is gezellig rommelig, alles is er te vinden.

• Verbleef: november 2012, reisde met een partner
21 augustus 2011 beoordeeld

Goed hotel. Nette kamers, goede roomservice (lekker eten). Het ontbijt viel echter wat tegen.
Het hotel was alleen gelokaliseerd in een wat minder goed buurt, maar met een taxi/riksha was je binnen 10 min al in het centrum.

• Verbleef: juni 2011, reisde met een partner