24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De watervilla's zijn mooi maar zeer warm ondanks de voorziene plafondmolens en open vensters. Er varen 24u/7 motorboten (taxi's) naast de terrassen/kamers. Dit veroorzaakt niet alleen geluidshinder maar ook een sterke geurhinder door de benzine dampen die boven het water blijven hangen. Anderzijds varen deze boten zo kort bij de steigers dat hun schroeven het koraal omwoelen en het water troebel maken. Kortom, spijtig voor de hoteluitbater want haar service en diensten (ontbijt op bed) zijn in orde!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eclypse de Mar is een prima lodge op 10 min afstand van Bocas Town... Een watertaxi kost maar 3 dollar dus dat is prima te doen! De kamers zijn goed verzorgd en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is goed, alleen weinig keuze mogelijk. Als we weer in Bocas del Toro zouden zijn dan gaan we zeker weer hier heen.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
31 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig onderhouden en schoon huisje met een moderne inrichting waar je helemaal tot rust kunt komen.
Een extraatje is dat het personeel je verwent en lekkere klaar gemaakte lunch en ontbijt naar je bungalow brengt.
Het avond eten is ook prima in het bijbehorende restaurant.
Savonds naar de prachtige sterrenhemel kijken op je eigen terras echt heerlijk!
Let alleen op de lokale boottaxi heeft ons opgelicht we moesten het dubbele betalen zonder dat we het wisten maar het hotel regelt op de terugweg een eerlijke taxi
Echt een honeymoon tip!!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
26 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas kunnen wij niet zo enthousiast zijn over deze accommodatie tijdens ons verblijf van 3 weken in Panama hadden we betere ervaringen.
Personeel is vriendelijk maar wordt duidelijk gestuurd door het management, eten te duur
Diepvriesvis terwijl je boven de zee eet, jammer

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
19 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Top plek! Ongelooflijk mooi. Nooit zoiets gezien. Snorkelen vanaf de veranda en met kano's varen, allemaal gratis. Heerlijk eten en ontzettend vriendelijke staf! Kamer Is top, uitzicht is geweldig. Je bent met de water taxi zo bij Bocas leuk stadje! Onvergetelijk verblijf en zou er graag terug gaan!

Verbleef: juli 2015