“Slecht”

Capitan Caribe Bocas del Toro
Geclassificeerd als nr. 5 van 89 Restaurants in Bocas Town
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ten eerste was de vis burger er niet, jammer maar kan gebeuren. Toen bestelden we de pork burger, omdat die lekker gevuld leek. Eenmaal aangekomen was het een karige burger, vooral de beloofde guacamole zat er niet op. Nadat we dit gevraagd hadden vertelde de bediende ons doodleuk dat de guacamole op was. Had dat even gezegd!! Dit was een van de hoofd ingestort en van de burger. Echt schandalig. Verder krijg je ook echt 5 chipjes erbij dus daar hoef je het ook niet voor te doen. Echt veel te duur voor wat je krijgt!

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je houdt van Caribische sferen en vriendelijke mensen moet je hier heen! Wat een leuk, knus tentje met fantastische bediening!! Je zit gezellig aan picknickbanken (met andere mensen als het druk is, wat het extra gezellig maakt) Een absolute aanrader als je de Bocas (Colon) bezoekt! Wij hebben er heerlijke gegeten en genoten van de sfeer!

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Loop de hoofdstraat door en pak een van de zijstraten waar je dit restaurantje vind. De eigenaar is super vriendelijk en vertelt honderduit over zijn 'uitgegroeide' foodtruck. Die staat nu omringt door gezellige houten tafels. Geniet van de hamburgers met speciale sausjes / chutneys en ontmoet andere reizigers omdat je hier vaak een tafel samen deelt. Super relaxed!

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige bediening, heerlijke smoothies en hamburgers en echt een overheerlijk voorgerecht met red snapper. Zeker een aanrader!

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig, tafels worden gedeeld. Lekkere drankjes en de burgers waren erg goed! Lekkere broodjes en gekruid vlees. De chutney en saus op de burgers waren ook heel lekker. Vriendelijke bediening!

Reizigers die Capitan Caribe Bocas del Toro bekeken, bekeken ook

Isla Colon, Provincie Bocas del Toro

Bocas Town, Isla Colon

In Capitan Caribe Bocas del Toro geweest? Deel je ervaringen!