“Heerlijke sushi ”

Geclassificeerd als nr. 17 van 88 Restaurants in Bocas Town
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier twee avonden sushi gegeten. Heel erg lekker en goed! Wordt ook mooi geserveerd. Vooral de crispy vonden wij erg lekker!

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was niet lekker, er was geen avocado (wat bijna in alle gerechten zit) en naderhand voedselvergiftiging

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De sushi was erg lekker, maar het duurde eindeloos voordat ik geholpen werd. De serveerster was nogal gestresst en ik moest overal 2x om vragen omdat ze het dan weer vergeten was.

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker de Sushi en de spring rolls proberen! Wij zijn tijdens ons verblijf in Bocas del toro meerdere keren hier gaan eten omdat het eten zo goed was!

27 november 2016 beoordeeld

Het happy hour hier is zeker een aanrader, 1 dollar per biertje, alleen een beetje jammer dat het personeel je probeert op te lichten door net te doen alsof je sommige drankjes na het happy hour hebt besteld. Dit is ons twee keer overkomen. Je moet hier dus goed op letten bij het afrekenen.

Reizigers die Raw Fusion bekeken, bekeken ook

Isla Colon, Provincie Bocas del Toro

In Raw Fusion geweest? Deel je ervaringen!