“Uitstekend gegeten”

Geclassificeerd als nr. 14 van 120 Restaurants in Isla Colon
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aangename omgeving in relatief rustig deel van het eiland hebben we verrassend lekker gegeten. De bediening is uitermate vriendelijk De pulpo en de ceviche zijn echt aanraders. Zo ook het verrassings dessert. Dit alles tegen zeer redelijke prijzen

14 september 2016 beoordeeld

Het eten was lekker en de bediening was erg vriendelijk. De kok is erg goed en houdt ervan om een beetje te experimenteren. Wanneer een verjaardag gevierd wordt, is vuurwerk op een toetje mogelijk. De sfeer was goed.

20 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier het lekkerst gegeten van heel Bocas. Goeie sfeer, zeer vriendelijke en gezellig bediening. Spreken goed Engels, en het eten ziet er net zo goed uit als dat het smaakt! Aanrader!

3 januari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met open keuken. Bij de voorkant aan de straat de bar en ongeveer 15 tafels binnen. Eten is beter dan gemiddeld. Drie gangen voor 55 dollar. Fles wijn ongeveer 25$. Salade vooraf en gefrituurde inktvis was prima. Ribeye en sushi als Main dish. Aardbeien met chocola elixer. Lekker en origineel. Goeie Value For money.

8 oktober 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten zo lekker dat we de volgende avond terug zijn gekomen. De keuken weet wat koken is ( alle smaken kloppen )De service is op zijn Panamees. Relax je bent op vakantie! Enjoy!!

Reizigers die Bocart Restaurant bekeken, bekeken ook

Isla Colon, Provincie Bocas del Toro

Isla Colon, Provincie Bocas del Toro
Bocas Town, Isla Colon

In Bocart Restaurant geweest? Deel je ervaringen!