Playa Tortuga Hotel & Beach Resort
Gran Hotel Bahia(Bocas Town)
Zie aanbieding
Selina Bocas del Toro(Isla Colon)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Bocas del Toro(Bocas Town)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Hotel la Terraza(Bocas Town)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 72 per nacht.

Tesoro Escondido(Bluff Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Aan het strand
Panama's Paradise Saigoncito(Bocas Town)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Spanish at Locations - Bocas del Toro(Bocas Town)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostelworld.com
Zie aanbieding
Hotel Lula's Bed and Breakfast(Bocas Town)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Aan het strand
20 februari 2017 beoordeeld

Het hotel heeft ruime kamers met twee grote bedden, wij hebben er maar één gebruikt. De airco werkt prima er is een kluisje aanwezig maar we misten een koelkast. De badkamer was ruim maar niet brandschoon en de afvoer van de douche in onze kamer zat te hoog, het water liep niet voldoende weg.
De tuin ziet er mooi uit en het uitzicht is prachtig maar het strand stelt niet veel voor, klein en het water is vol zand en plantenresten. Het zwembad is prima, niet erg diep maar erg schoon.
Er gaat 4 maal per dag een gratis busje naar de stad zodat je niet iedere dag in het hotel hoeft te eten.

Verbleef: januari 2017
18 januari 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft het 'net niet'. Het strand is klein en zwemmen in zee is lastig vanwege de vele stenen.
De kamers zijn beetje verouderd en niet mooi ingericht.
De bedjes bij het zwembad zijn lekker, maar er is geen enkele parasol.

• Verbleef: juni 2016, reisde met familie
11 augustus 2016 beoordeeld

Mooie accommodatie, nette kamer. Er worden wat negatieve reviews geschreven over deze accommodatie, maar naar ons idee komt dit omdat ze zeggend at het 5 sterren heeft en als je eerder in 5 sterren resorts bent geweest, merk je dat ze dit nog niet redden.
Maar als je niet aan die 5 sterren denkt dan is de kamer gewoon netjes.
Het strand is groot genoeg met veel bedjes onder allerlei palmbomen.
Bij het zwembad staan ook heel veel bedjes voor mensen die in de zon willen liggen, er staan zelfs bedjes in het water en rondom het zwembad zijn zitjes met tafels in de schaduw.
We hebben verschillend personeel meegemaakt, van heel vriendelijk tot heel schuw. Het is niet zo dat het personeel overdreven vriendelijk is. Ze houden veel afstand en zeggen liever niets. Wel zijn we door een baliemedewerkster allervriendelijkst geholpen bij een calamiteit en dat was echt super goed.
Het is jammer dat het restaurant boven het water niet geopend is, dat had veel extra’s kunnen geven.
Wij hebben erg genoten van het mooie weer, de rust en het strand

+Kamer
+Strand
+Zwembad
+Handdoeken uitgifte
+Gratis kano’s
-Minder vriendelijk personeel

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 3 dagen geweest.
Op de foto's leek het prachtig, maar het is een groot, wat verouderd hotel. Wel met een mooi (koud! in de regentijd) zwembad en een piepklein stukje strand. Helaas zijn er erg veel zandvliegen, we zijn 'opgegeten'! Deze zitten overigens overal op het eiland.
Er is geen schaduw bij de ligstoelen, wel bij enkele zitjes rondom het zwembad. Het zwembad was net deels in renovatie.
Er is een kleine aanlegplaats, waar je na een boot excursie afgezet kunt worden (handig!).
We hadden een junior suite. Het gewone bed lag echt heerlijk, maar de slaapbank is klein en voor een 3e volwassene niet comfortabel (voor kleine kinderen prima). Klagen hielp niet. Wel kregen we een 3e stoel voor op het balkon. De eerste kamer had een vreselijke stank, die ondanks een luchtververs apparaat niet verdween, waarna we de kamer ernaast kregen. Helaas lagen we aan de kant van het hotel, waar de airco motoren dag en nacht draaiden. De ruimte met de slaapbank is hiervoor gehorig, in de slaapkamer zelf heb je er geen last van.
De wastafel had problemen met de afvoer. De douche was prima.
De WiFi deed het de eerste 2 dagen bijna niet, ook niet in de centrale hal. De laatste dag hadden we plots de vooraf beloofde WiFi op de kamer (er waren problemen met de telefoonlijnen).
Het balkon heeft een prachtig uitzicht over de zee!
Prima airco. Geen koffiezet faciliteiten. Wel kluisje.
Het eten was redelijk/goed. Het ontbijt was in vergelijking met andere hotels minder goed van kwaliteit. Heerlijke cappuccino! Vriendelijke en attente bediening.
Er is een aantal keer per dag een gratis shuttle naar het stadje, die 10 minuutjes duurt. Je kunt ook met een taxi gaan voor maar 2 euro per persoon.
Omdat we pas laat zouden vliegen, kregen we gratis een late check-out.
De receptioniste was op de hoogte van onze tours en meldde wanneer er iemand ons kwam ophalen.
Prijs / kwaliteit vonden wij niet kloppen. Maar schijnt normaal te zijn in deze regio.
Er is een soort spelletjeskamer, een pingpongtafel, een gym, gratis kano's (dit moet je allemaal zelf uitvinden, er staat niets op papier).

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
21 april 2016 beoordeeld

mooi groot zwembad , goed onderhouden hotel jammer dat het restaurant aan zee niet open was . lekker eten 's morgens en 's avonds op wandel afstand van het centrum +-45 min wandelen kan ook met shuttle service (wel rare uren) of taxi voor 4$
mooie kamers hebben ook allerlei zwem/speel attributen voor in het zwembad en ook kajaks die je mag gebruiken / heel mooie ligging aan een baai met aan de overkant de stad

• Verbleef: april 2016, reisde met familie