“Alles wat je zoekt!”
Beoordeling van Mango Shade

Mango Shade
Geclassificeerd als nr. 4 van 252 Restaurants in Tangalle
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig! Wees niet eigenwijs om door te zoeken en ga hier gewoon heen. Je zal ons dankbaar zijn! Het eten is heerlijk, service is super goed en zo vriendelijk en gezellig. Spreken goed engels en zijn mega behulpzaam! In 1 woord GENIETEN!!!

Datum van bezoek: september 2019

27 augustus 2019 beoordeeld

Seafood was good! Na het eten werden we uitgenodigd om een spelletje mee te spelen. Wij kende het nog niet, maar was erg leuk. Zie foto. Erg aardige mensen.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk restaurant, heerlijk gegeten. We moesten even op de curry wachten, maar met het pakje kaarten dat we kregen van de vriendelijke eigenaar, vloog de tijd voorbij. Prima prijs kwaliteit verhouding. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
mangos75, General Manager van Mango Shade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Owner the mango shade 2019
Thank you so much for taking time to visit us, recently and for writing such a wonderful review of your experience! welcome you back to paradise for another memorable experience.

Warm regards
mango shade

25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke & eerlijke ontvangst. Het eten was vers en zeer lekker. Het was laagseizoen, we waren alleen in het restaurant. De gastheer nam ruim de tijd om een praatje te slaan met ons zonder extra diensten te willen verkopen. Een verademing.

Datum van bezoek: juli 2019
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo lekker gegeten vandaag in mango shade, zeer vriendelijke ontvangst. We hebben gekozen voor de mahi mahi die hebben ze voor 1300rp met een lion bier en een ijsje achteraf inbegrepen dus ongelooflijk goedkoop. De mahi mahi was perfect , zo lekker met citroengras en gember en look echt super!!!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Mango Shade bekeken, bekeken ook

Tangalle, Zuidelijke Provincie

In Mango Shade geweest? Deel je ervaringen!