“Lekker en ontspannen sfeer”
Beoordeling van Pradeep Resturant

Pradeep Resturant
Geclassificeerd als nr. 3 van 62 Restaurants in Sigiriya
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten voor een klein prijsje, de familie die dit uitbaat zijn zeer vriendelijk, wij zijn er zelfs 2 avonden na elkaar geweest omdat het hier zo gezellig is.

Datum van bezoek: september 2018

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hebben wij hier voor het eerst Kottu (Avocado, ei, groenten Kottu). Hij was echt lekker. We hebben er echt van genoten. Ook hebben ze lekkere verse fruitsappen en Lion Bier. Service zou iets beter kunnen, soms hadden we het idee dat ze ons vergeten waren.

Datum van bezoek: september 2018
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere Kothu gegeten met een fruit lassie en een Lion. In eerste instantie zouden we er zo voorbijlopen omdat het er beneden niet zo gezellig uitziet, gelukkig zagen we aan de overkant dat er een leuk dak terras was en zijn we toch weer terug gelopen.

Datum van bezoek: augustus 2018
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier tijdens ons verblijf 3x gegeten, 2x diner en 1x lunch. Waarvan vooral het diner echt top was!!! Super lekker gegeten voor een goede prijs. Je krijgt 5 verschillende curries als je curry besteld, zeker een aanrader. Ook de kottu rotti is super lekker! De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij! Wij kregen een gratis locaal drankje en ze kwamen steeds gezellig met ons kletsen. Zeker wen vd leukste plekjes in Sigiriya:)

Datum van bezoek: mei 2018
7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte tent de bestelling vergeten en ijskoude kip bij de curry!
Het was te druk om bij te houden..
Slecht eten

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Pradeep Resturant bekeken, bekeken ook

Sigiriya, Centrale Provincie

In Pradeep Resturant geweest? Deel je ervaringen!