“Super lekker en leuke familie”
Beoordeling van Gamagedara village food

Gamagedara village food
Geclassificeerd als nr. 2 van 58 Restaurants in Sigiriya
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten op aanraden van onze gids. Echt lokale keuken, en super aardige bediening. Niets van kaart besteld en gewoon op tafel laten zetten. Top!! Oordeel niet op buitenkant want dan zou je af kunnen haken.

14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze gids hier geluncht na beklimmen van Pidurangala. Wat een fantastische ervaring: de echte Sri Lankaanse keuken op houtvuur, kraakverse vruchtensappen, heerlijk fruit als dessert en een authentiek lieve familie die je ontvangt. Een echte aanrader!

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven op korte afstand in Wali Kukula Nest en daarom hier gaan eten. Het zit in een zijstraatje dus 100 m inrijden aan rechterkant. Het lijkt alsof je bij een familie wordt ontvangen, mogelijk omdat wij de enige gasten waren. Die dag wel al 8 eters vertelde ze.
We hebben de noodles en biriyani gegeten en dat was lekker en eenvoudig.
Daarna bij weggaan op de fiets uitgezwaaid worden door de hele familie. Zeker een aanrader maar tip: oordeel niet op de buitenkant.

31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de beoordelingen hier terecht gekomen. We kwamen pas rond half 9 waardoor sommige dingen van het buffet koud of op waren. Al met al prima gegeten. Tip: je mag je eigen biertje meenemen!

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een keer geluncht en zijn vanwege het lekkere eten een dag later nog gaan ontbijten.
Een vriendelijke gastvrouw die lekker eten en verse fruitsappen bereidt.
Een aanrader!

Reizigers die Gamagedara village food bekeken, bekeken ook

Dambulla, Centrale Provincie

Sigiriya, Centrale Provincie

In Gamagedara village food geweest? Deel je ervaringen!