“Mooie accommodatie.”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
“Mooie accommodatie.”
Beoordeeld op 3 januari 2018 voor een verblijf in januari 2018

Nethmini homestay zijn 2 mooie kamers, met een veranda ervoor waar je lekker kunt zitten. De badkamer is prima met warm water. Wij hebben hier 2 nachten prima geslapen. Al waren de bedden en de kussens aan de harde kant. De familie is heel erg aardig en hebben heerlijk eten voor ons gemaakt en taxi gereden voor ons. Al met al een fijn verblijf met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren