“Aanrader!”
Beoordeling van Wijesiri Family Resturant

Wijesiri Family Resturant
Geclassificeerd als nr. 1 van 61 Restaurants in Sigiriya
6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij deze vriendelijke familie! Absoluut een aanrader! Ga niet af op de witte verlichting, eten is heerlijk! Wij gingen voor Rice & Curry, maar ik twijfel niet aan de smaak van de overige gerechten.

Datum van bezoek: november 2018

22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vele Rice and Curry’s op maar deze was zeker de lekkerste! Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige mensen om ons heen tijdens ons avondeten, super fijn! We hebben er lang gezeten en niemand vond het erg. Zelfs zo lang dat er geen tuktuks meer reden en de eigenaar ons zelf naar ons hotel heeft gebracht. Eten is prima, niet extreem gekruid dus aangepast aan het toerisme.

Datum van bezoek: oktober 2018
29 september 2018 beoordeeld

Wij hebben er heerlijk gegeten met diverse keuze uit de lokale keuken. Het personeel is erg aardig en het is een typisch lokaal huiselijk restaurantje waar bezoekers op de muren beoordelingen hebben geschreven en waar je "high beer" kunt beleven omdat ze bier uit een theepot schenken.. Gratis watermeloen toe.. een echtte aanrader.

Datum van bezoek: september 2018
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten hier! De kottuh chicken en de noodles zijn echte aanraders! Super lieve mensen en lekkere watermeloen achteraf, van het huis! Op de kaart stond geen bier maar ze bleken dit wel te hebben! Met een enorme grijns kwam er een theepot vol bier op tafel

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Wijesiri Family Resturant bekeken, bekeken ook

Dambulla, Centrale Provincie

In Wijesiri Family Resturant geweest? Deel je ervaringen!