“Heerlijk eten!”
Beoordeling van Wijesiri Family Resturant

Wijesiri Family Resturant
Geclassificeerd als nr. 1 van 58 Restaurants in Sigiriya
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten hier! De kottuh chicken en de noodles zijn echte aanraders! Super lieve mensen en lekkere watermeloen achteraf, van het huis! Op de kaart stond geen bier maar ze bleken dit wel te hebben! Met een enorme grijns kwam er een theepot vol bier op tafel

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele lekker flinke portie kuttu chicken en deviled fish gegeten. Van het huis watermeloen gekregen. Zeer aardige bediening.

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2x heerlijk gegeten hier! Zowel lunch als diner!
Erg behulpzaam! Ook hier last minute een safaritour geboekt naar Kaudulla NP. Veel olifanten gezien!

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer gegeten bij Wijesiri Family Restaurant. Het eten was beide keren heerlijk. Ook hebben ze ons geholpen om last-minute een Safari tour te regelen. Geweldige ervaring!

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alhoewel er alleen toeristen in de zaak zitten voelt alles authentiek aan deze zaak. Het zaakje is opgebouwd uit golfplaat en soort gelijke materialen. Op de wanden zijn vellen wit papier vol geschreven door toeristen die allemaal lovend zijn over deze zaak. Terecht vinden wij. De bediening is wat knullig maar uiterst vriendelijk en hartelijk. Het eten is goed en de porties groot. Ook de verse vruchtensappen zijn goed. Bij vertrek krijg je een portie watermeloen van het huis. De prijzen zijn overigens ook heel vriendelijk. Als je van dit soort gelegenheden houd is dit een top lokatie.

Reizigers die Wijesiri Family Resturant bekeken, bekeken ook

Dambulla, Centrale Provincie

Sigiriya, Centrale Provincie

In Wijesiri Family Resturant geweest? Deel je ervaringen!