“Prima gegeten, lekkere juices”
Beoordeling van Ranithu Restaurant

Ranithu Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 61 Restaurants in Sigiriya
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke man, spreekt goed Engels. Eten was lekker, er werden speciaal voor ons nog de benodigde ingrediënten gehaald met de tuktuk :). De juices mag je ook niet overslaan!

Datum van bezoek: oktober 2018

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk detail, wil je biet drinken dan krijg je dit geserveerd in een theepot. Wij hebben genoten van de roti en de kothu kip.

Datum van bezoek: augustus 2018
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er misschien niet zo fancy uit maar het was top eten voor zeer weinig geld (onze gerechten: chicken noodles en kotthu). Daarnaast zijn het zeer vriendelijke mensen!

Datum van bezoek: juni 2018
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein tentje met plastic stoeltjes. Het heeft daardoor juist z’n charme. Het eten is goedkoop en zeer goed. Erg vriendelijk eigenaar en personeel. Willen alles betekenen voor hun klanten.

Datum van bezoek: juni 2018
27 maart 2018 beoordeeld

Een keer lekker gegeten voor weinig geld. Tweede avond viel tegen. Veel minder. Te hard gebakken kip en restjes fruit. Jammer deed de eerste avond in het niet vallen.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Ranithu Restaurant bekeken, bekeken ook

Sigiriya, Centrale Provincie

In Ranithu Restaurant geweest? Deel je ervaringen!