“Goede prijs-kwaliteit ”
Beoordeling van Ranithu Restaurant

Ranithu Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 61 Restaurants in Sigiriya
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er misschien niet zo fancy uit maar het was top eten voor zeer weinig geld (onze gerechten: chicken noodles en kotthu). Daarnaast zijn het zeer vriendelijke mensen!

Datum van bezoek: juni 2018

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein tentje met plastic stoeltjes. Het heeft daardoor juist z’n charme. Het eten is goedkoop en zeer goed. Erg vriendelijk eigenaar en personeel. Willen alles betekenen voor hun klanten.

Datum van bezoek: juni 2018
27 maart 2018 beoordeeld

Een keer lekker gegeten voor weinig geld. Tweede avond viel tegen. Veel minder. Te hard gebakken kip en restjes fruit. Jammer deed de eerste avond in het niet vallen.

Datum van bezoek: maart 2018
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gisteren genoten van ons bezoek aan het Ranithu restaurant!
We hebben de overheerlijke curry gegeten, en dat voor maar €4!!
Hele aardige eigenaar, die je zeker in de watten legt!

Datum van bezoek: september 2017
2 september 2017 beoordeeld

Erg vriendelijk personeel,heerlijke achtergrondmuziek, beperkt aantal tafeltjes maar fantastisch eten voor weinig geld. En wil je bier dan heeft hij een speciale oplossing;-)
Zeker de moeite waarde als je inde buurt zit

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Ranithu Restaurant bekeken, bekeken ook

Sigiriya, Centrale Provincie

In Ranithu Restaurant geweest? Deel je ervaringen!