“Vriendelijk personeel, eten fantastisch!!”
Beoordeling van KGC Lounge

KGC Lounge
Geclassificeerd als nr. 29 van 155 Restaurants in Kandy
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De lekkerste pizza's van Sri Lanka vindt je hier! Heerlijk eten, bij voorkeur boven gaan zitten! Ook de juices zijn erg aan te raden. Bevindt zich naast de tennisbanen!

Schrijf een beoordeling

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn 2 dagen in Kandy geweest en alle dagen hier verrukkelijk gegeten. Mijn dochters waren na 2 weken rondreizen en local food toe aan internationaal eten. Super hamburger beef or chicken. Ik adviseer de halve kip met friet en salade. Leuk restaurant gebouwd boven op een zeecontainer, wel dicht aan een drukke weg. Erg trendy menukaart en op de palen kun je een review schrijven. Personeel is super. BBN drie op reis met Chris Zeegers is hier ook geweest. Kortom aanrader als je in Kandy bent voor een spotprijs.

7 augustus 2017 beoordeeld

De locatie aan de drukke weg langs het meer is niet ideaal maar de kwaliteit van het eten maakt alles goed. We hebben hier met ons vijfen serieus genoten van het eten (pizza en kip). Een van de beste plekken waar we in 3 weken gegeten hebben.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit zo lekker gegeten in sri lanka als bij dit restaurant. Als je in kandy bent dan is hrt haast een must om hier te eten. Ze hebben van alles van roti tot pizza en burgers tot chicken wings. Burger met patat, wrap met patat en.chicken wings(6 stuks) voor 2200 rupee. Ook leuke obers en manager.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

we hebben heel erg genoten!! de keuken is zeer proper en je kan gezellig boven zitten met uitstekende wifi! goeie prijskwaliteit!! xx

Reizigers die KGC Lounge bekeken, bekeken ook

In KGC Lounge geweest? Deel je ervaringen!