Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

Hier geslapen met 8 personen. 2 gezinnen.
Prima modern hotel.
In het restaurant een groot buffet en tevens een mooie kaart. Bovenste verdieping een rooftop bar en zwembad met mooi uitzicht op het meer.
Kamers zijn keurig en van alle gemakken voorzien. Hotel is gelegen op loopafstand van het centrum.

Datum van verblijf: april 2018
Monty_Ariyaratne, Manager van OZO Kandy Sri Lanka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2018

Dear Markstoof
Thank you very much for sharing your experience at Ozo kandy, we are delighted to see that your stay has been pleasant and comfortable, hope you would continue to patronize us in future

Regards
Monty Ariyaratne

Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is prachtig. Het staat op een relatief klein perceel tegen een heuvel. Voordeel daarvan is dat ze het zwembad en de bar op het dak moesten maken. Fantastisch uitzicht! Nadeel is dat je via een smal weggetje omhoog moet. Leuk voor tuktuk maar niet voor beetje stevige bus. Tip: als je ze belt dan komen ze met een kleinere bus en pikken je op. Inchecken gaat traag wat ze maken een scan van ieder paspoort. Erg overdreven, hebben we in geen ander hotel gehad. Bijzonder maar niet handig: beneden geen bar dus iets drinken voor diner kan alleen op het dak terras. Kamers zijn mooi maar geen plaats om je koffer open neer te zetten. Kledingkast in de badkamer dus vochtig. Schuifdeur naar badkamer gaat stroef dus die staat altijd open waardoor laminaat op de vloer teveel vocht krijgt. Lijkt wel of iemand voor de eerste keer een hotel moest ontwerpen. Absoluut pluspunt is de kwaliteit van het buffet. Echt van genoten! Top kok!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Uitgebreid ontbijt en lekker. De bedden liggen heerlijk. De badkamer is goed, fijne douche. Kamer niet groot maar ruim zat. Het zwembad is klein. Je hebt daar een mooi uitzicht over kandy. Je kan er lekkere snacks halen. Let wel de lunch die wordt aangeboden (tot 15:00 voor 1000 roepie) is niet bij het zwembad maar beneden!
Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 augustus 2017

Als je in het drukke Kandy verblijft, is hotel OZO de ideale uitvalsbasis. Je logeert in een trendy luxe hotel in een rustige omgeving. Wij hadden 2 communicerende kamers, wat heerlijk is met een gezin met kinderen! Zowel het ontbijtbuffet als het avondbuffet waren goed van kwaliteit en zeer gevarieerd.
Aan het hotel staan tuktuks om je snel en goedkoop te brengen, waar je wil zijn. Wij hebben ons in Kandy verplaats met onze privéchauffeur.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel op loopafstand van het centrum van Kandy. Heel modern ingericht en prima locatie voor lunch en diner. Personeel is heel vriendelijk. Absoluut een aanrader voor een paar dagen verblijf in Kandy.

Datum van verblijf: juli 2017
Krishanta D, Manager van OZO Kandy Sri Lanka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you for taking a moment to share your experience. We are pleased to hear you found our hotel & and the services to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

Sincerely,
KRISHANTA DAMUNUPOLA