“Aanrader!”

Cafe Aroma Inn
Geclassificeerd als nr. 21 van 154 Restaurants in Kandy
Keukens: Europees, Sri Lankaans
5 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben er 2 keer geweest. Beide keren was het eten heel lekker. Eerste keer wilde ik curry eten maar ober raadde me dit af omdat het te heet zou zijn voor mij. Hij adviseerde een ander gerecht. Goed dat hij zo eerlijk is. Bediening is netjes, vriendelijk. Idd wat meer westerse prijzen en inrichting oogt iets minder gezellig. Wel goede gratis wifi! Het is echt meer voor toeristen gezien de engelse kaart.

Schrijf een beoordeling

29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een echt Aziatisch restaurantje, met heerlijke Sri lankese gerechten!
Super vriendelijke man die je extra laat genieten van het lekkere eten door zijn vriendelijke glimlach!

Een TripAdvisor-lid
11 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In een drukke stad vol getoeter en uitlaatgassen, is Cafe Aroma Inn even Westers bijkomen voor wie behoefte heeft aan een bekend (Amerikaans) receptuur. Zeer goede, nette service, heerlijk ogende cakes en taartpunten en prima gerechten. Wat weinig karakter in vormgeving en sfeer. Let wel: de prijzen zijn ook wat meer Westers.

14 september 2015 beoordeeld

Waarschijnlijk de beste koffie van Kandy. Ook het eten is prima. Als je een stuk taart bestelt kun je daar makkelijk met 4 personen van eten. Dus bestel niet te veel!

20 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere koffie, koeken en gebakjes! Zeker aan te raden. Moderne inrichting en vriendelijk personeel. Als je koffie drinkt, moet je hier naartoe!

Reizigers die Cafe Aroma Inn bekeken, bekeken ook

Kandy, Kandy District
Kandy, Kandy District

In Cafe Aroma Inn geweest? Deel je ervaringen!