26 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Maanden voor ons vertrek hadden we dit hotel al geboekt en 2 dagen voor aankomst kregen we nogmaals een bevestiging van onze boeking. Maar toen we op de stoep stonden bleek onze familiekamer al vergeven te zijn. Ze hebben ons wel geholpen met het zoeken naar een alternatief hotel, maar dit was echt een teleurstelling!

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
11 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig en vriendelijk hotel. Personeel is erg behulpzaam. Echt een plekje om s avonds even na te genieten op de balkons een magnifiek uitzicht over Lake Kandy en oed zicht op de Boedha. Een echte aanrader. Ons bezoek heeft 4 dagen geduurd jammer genoeg moeten we verder op doorreis. Maar tegen personeel en management, wij komen zeker terug. Heel erg bedankt voor een heerlijke en prachtige herinnering.

Groeten Nico en Carla van Zwet - Bleiswijk / Nederland.

Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden
Photos4246, Owner van Days Inn-Kandy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2014

First of all let me you tell how happy I am to hear your comments about Days Inn-Kandy. It was not the money that we received from you for our service, rather your good happy comments truly made our day. As I tell my staff, that we are all human beings and make mistakes but we are trying to minimize those tiny shortcomings. It is not an easy task to keep every one happy at all times as we receive all kind of guests from all over the world. However, we are striving to do our best to keep our guests happy as they enter through our doors until they depart.
Thanks again from Days Inn-Kandy staff.

18 augustus 2014 beoordeeld

2 nachten verbleven in Kandy. In het hotel zijn maar enkele kamers, een eetkamer, een huiskamer en een terras. Huiselijk kortom.
De kamers zijn goed verzorgd, maar gehorig. Ontbijten doe je na elkaar.
Het personeel is zorgzaam en heel behulpzaam- regelt tickets (tegen kostprijs) voor een dansvoorstelling, geeft tips en vervoert gratis naar het centrum.
We hebben ook gezwommen in het zwembad dat vlakbij ligt en toegankelijk is voor hotelgasten.
Prima prijs/kwaliteitsverhouding!

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
15 augustus 2014 beoordeeld

Days Inn is een kleinschalige, gezellige, huislijke accomodatie met slechts 6 kamers in verschillende uitvoeringen. De eerste 2 nachten hebben we in een zeer ruime 3-persoonskamer doorgebracht met groot dakterras ervoor. De laatste 2 nachten hebben we in een aanzienlijk kleinere 2-persoonskamer met extra bed voor ons kind doorgebracht. De kamers waren basic, met tv, kleine douche ruimte en toilet. Er is een gezamenlijke woonkamer, waar ook het ontbijt wordt geserveert.
Indien wenselijk kan er gebruik gemaakt worden van het zwembad dat een klein stuk verderop gelegen is bij een groot appartement van dezelfde eigenaar.
De accomodatie ligt aan een steile weg op een heuvel met uitzicht op Kandy. Het centrum is per tuk-tuk binnen 10 minuten bereikbaar.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
14 december 2012 beoordeeld

Wij waren in november in Kandy, tijdens onze fietstocht door Sri Lanka, en kwamen toevallig bij Daysinn terecht. Alles is prima geregeld en de eigenaar helpt je zeer vakkundig met o.a. vervoer. In ons geval met 2 fietsen naar Nuwara Eliya. Eten was prima en wifi draaide naar wens. Het hotel ligt aan een sterk klimmende weg en de omgeving is rustig. Een echte aanrader.

• Verbleef: november 2012, reisde met een partner