Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Hotels.com
Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Beoordeeld op 3 november 2016

Neem liever geen kamer aan de straatzijde. Al heel vroeg erg lawaaiig.
Ontbijt was niet echt bijzonder, kamer niet echt schoon en geen warm water uit de douche. Het zwembad kun je beter laten voor wat het is. Niet echt uitnodigend.

Kamertip: Neem geen kamer aan de voorkant en liever op de hogere verdieping. Daar is minder lawaai van de airco´s
Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Ik zou dit hotel enkel aanraden voor zijn centrale ligging. Het hotel is zeer goed gelegen. Dicht bij de markt, lokale winkels, het meer, de tandentempel,... Maar het hotel zelf is niet van zo'n goede kwaliteit. Onze badkamer stonk naar de rook, er was schimmel op de muur en over het algemeen kon de kamer properder zijn.
Enkel de bar is ook wel een aanrader. Gezellig om te zitten en te genieten van een eenvoudige cocktail!

Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ligt centraal gelegen en is volgens mij het enige pluspunt. Je komt buiten en kan meteen genieten van de cultuur, ook zijn er redelijk veel toeristen wat wel eens leuk was. De tempel van de tand ligt op 5 min stappen van het hotel maar is volgens mij niet het hoogtepunt van Kandy. Wil je echt genieten van Kandy ga dan naar de markt! Je hotelkamer is niet klein maar wel vuil. Wij wouden een niet rokerskamer maar onze badkamer rook gewoon naar sigaretten. Ook de lampen zijn smerig en er ligt veel stof. Geluidsoverlast heb je in de nacht niet maar rond 6u in de ochtend kan je maar beter oordopjes insteken. Wij zijn in de avond nog iets gaan drinken in de bar waar je cocktails kan bestellen en kan genieten van het uitzicht, als vrouw werd je wel bekeken door de barman als een object. Zeker geen aanrader voor je comfort maar zoek je een centrale ligging dan is het wel ideaal.

Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een vieze kamer waar de helft van de lampen het niet deden. Zou worden gemaakt werd er gezegd, maar is niet gebeurd. Ook komt er een heel klein straaltje uit de douche en is het water niet warm. Doordat het hotel midden in de stad staat, een erg lawaaierige kamer. Ook het ontbijt was zeer matig. Het zwembad zag er vies uit en de bar op het dak had alleen maar cocktails, terwijl er veel meer andere dingen op de kaart stonden.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Aangekomen in het hotel zijn we vriendelijk ontvangen en kregen we een welkomstdrankje. De koffers werden naar boven gebracht. Eenmaal op de kamer was er 1 lamp defect, zou worden vervangen maar niemand gezien. De bedden ruiken niet fris en uit de douche komt bijna geen water. Verder kan de deur niet op slot.

Voor 2 nachten te doen maar zeker niet langer

Datum van verblijf: juli 2016