“Prima eten in Colonials Engelse stijl in Kandy”

Royal Bar & Hotel Restaurant
Geclassificeerd als nr. 18 van 208 Restaurants in Kandy
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de 1e verdieping van dit Hotel is een restaurant dat de moeite waard is om te bezoeken wanneer u in Kandy bent.
De naam van Royal Bar en Hotel gaat niet uit van een restaurant maar niets is minder waar.
Wij namen een voor en hoofdgerecht en beiden waren vers gemaakt en fijn van smaak.

28 november 2017 beoordeeld

Rustige Engelse setting in een zijstraatje. Het tempo is laag maar de kwaliteit is goed. Prijzen zijn aan de hoge kant.

27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van de taxifhauffeur hier gegeten. Zeker een goed advies. Heerlijk gegeten en net buiten de drukte.

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in Kandy! Eerste keer in anderhalve week dat we echt het gevoel kregen dat ‘uit eten’ waren. Gezellige inrichting en aardig personeel. Eten was heerlijk! Vegetarische lasagne was erg goed en ook het sri lankaanse eten was erg lekker. Aanrader!

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval liepen wij dit restaurant binnen. Wat een geweldige sfeer. Hele lieve mensen en een perfecte service. Leuk om alle foto's aan de wand van de tijd van de Engelsen te zien. Jammer dat ik dit niet in een gids tegenkwam en ook niet direct op Tripadvisor heb kunnen vinden, anders hadden we hier graag gelogeerd. Het eten was heerlijk, leuke kaart. Beetje Europees maar ook Aziatische keuken. Echt een verborgen pareltje in Kandy waar ik het heel moeilijk vond om een aardig restaurant te vinden!

Reizigers die Royal Bar & Hotel Restaurant bekeken, bekeken ook

Kandy, Kandy District

Kandy, Kandy District

In Royal Bar & Hotel Restaurant geweest? Deel je ervaringen!