“Super! ”

Geclassificeerd als nr. 16 van 169 Restaurants in Kandy
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in Kandy! Eerste keer in anderhalve week dat we echt het gevoel kregen dat ‘uit eten’ waren. Gezellige inrichting en aardig personeel. Eten was heerlijk! Vegetarische lasagne was erg goed en ook het sri lankaanse eten was erg lekker. Aanrader!

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval liepen wij dit restaurant binnen. Wat een geweldige sfeer. Hele lieve mensen en een perfecte service. Leuk om alle foto's aan de wand van de tijd van de Engelsen te zien. Jammer dat ik dit niet in een gids tegenkwam en ook niet direct op Tripadvisor heb kunnen vinden, anders hadden we hier graag gelogeerd. Het eten was heerlijk, leuke kaart. Beetje Europees maar ook Aziatische keuken. Echt een verborgen pareltje in Kandy waar ik het heel moeilijk vond om een aardig restaurant te vinden!

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In veel hotels krijg je een lopend buffet. Dit was een verrassende afwisseling: noodles met garnalen in een heerlijke saus! Hele vriendelijke en geïnteresseerde bediening. Leuk mee gepraat.

13 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, geweldige service. Wij zaten boven op het balkon aan de straatkant, top plek. Het is zeker voor Sri Lankaanse begrippen een luxe restaurant met ook wel iets hogere prijzen, maar dat is het meer dan waard! Eten wordt ook op mooi geserveerd.

10 januari 2014 beoordeeld

In Kandy zijn niet veel van deze restaurants te vinden. Samen met mijn vriend hebben wij heerlijk gegeten en was het echt een avondje goed uit eten. Heerlijk diner en erg vriendelijke en behulpzame bediening! Wij raden dit echt aan iedereen aan!

• Sfeer

Reizigers die Royal Bar & Hotel Restaurant bekeken, bekeken ook

Kandy, Kandy District

In Royal Bar & Hotel Restaurant geweest? Deel je ervaringen!