Beoordeeld op 3 januari 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad! Een taart als welkomstgeschenk. Gastheer Charlie is super vriendelijk en heel attentvol. Dichtbij Kandy waar een bezoek van de tempel van de tand zeker aan te raden is! Succes and keep up the good work.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 1 januari 2018 via mobiele applicatie

Dit is een super perfect hotel. Doordat het kleinschalig is kunnen ze je hier alle aandacht geven en Charlie de hotelmanager is een hele leuke grappige man die alles tot in de puntjes regelt. Wij vonden het jammer dat we weg moesten en hadden in andere hotels heimwee naar dit hotel. Het eten is echt geweldig. Het ontbijt en het diner echt perfect, je proeft ook echt dat het allemaal super vers is. Als je van een cappuccino houdt dan moet je die hier bestellen, die is zelfs lekkerder als in de meesten Italiaanse restaurants.
Echt naar toe gaan!!!!!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier 2 nachten mogen verblijven. Charlie (villamanager) heet je welkom met een koud en verfrissend handdoekje. Daarna volgt een heerlijk welkomstdrankje. Ontbijt, lunch en diner zijn hier super. Prijzen zijn redelijk (voor Hollandse begrippen). Kamers zijn groot, heerlijke badkamer en HBO en E! In het TV-aanbod. Zwembad is niet te groot, voldoet prima. Tuk Tuk wordt snel geregeld voor je en Charlie (& staff) doet alles voor je zodat je je snel thuisvoelt. Oh ja, je kunt er ook nog een potje poolen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, mooi, verzorgd, goede voorzieningen, lekker eten, hele vriendelijke bediening. Je bent hier echt een gewaardeerde gast. Fijne kamer met topbadkamer.
Ontbreekt: lift en alcoholische drankjes. En afstand naar Kandy is ver...
Ik raad direct hotel aan! Topper.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 7 maart 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 2 nachten in maart 2017.

Ondanks de zware regen, werden wij onmiddellijk zeer vriendelijk ontvangen door Charlie.
Een drankje aangeboden, keuzemenu voorgesteld en een goede en betaalbare (4.500 roepie = +- 30€) fles wijn aangeraden die we op onze 2 avonden verdeelden.

Wij hadden als kamer de "raspberry dream", ruim ( misschien een tikkeltje donker), met een mooie badkamer met altijd warme regendouche en 2 wastafels.
Water en thee op kamer aanwezig.

Gezien de weinige kamers is ook het ontbijt met bediening aan tafel, niets is teveel gevraagd.
Alles wordt mooi en met de lach gepresenteerd, meer dan voldoende.

Zeer mooi gebouw, met visvijver in inkom... rustgevend... ook de inrichting.
Er is een biljart en er zijn leeshoekjes binnen en buiten.
Wij verbleven er jammer genoeg tijdens 2 dagen slecht weer en konden niet van het zwembad of terras genieten. Maar het zag er wel gezellig uit.

Dit hotel is echt een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2017