“Prima balkon voor een biertje!”
Beoordeling van The Pub

The Pub
Geclassificeerd als nr. 49 van 216 Restaurants in Kandy
Keukens: Aziatisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval ontdekt. Het begon te stortregenen en we zagen boven de drukke straat een overdekt balkon met rieten stoelen. Bleek erg gezellig en lekker een biertje gedronken. Je kunt er vast ook goed eten...

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voordeel van een grote stad als je een keer geen zin hebt om het (ook heerlijke) lokale eten te eten, een westelijke hap in een prima restaurant. De prijs voelt dan ook meteen westers aan, echter is het nog steeds niet duur. Er klinkt heerlijke muziek die ook op de muur geprojecteerd wordt.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een gezellige plek midden in het centrum.

Het personeel is erg vriendelijk en het eten was heerlijk.

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat voor Sri Lanka heel vreemd is. Iemand in ons gezelschap wilde graag wat ijsklontjes bij haar cola maar de ober weigerde dat pertinent omdat het flesje uit de koeling kwam. Blijkbaar bepaalt de ober wat wij nodig hebben en niet de betalende klant. Bovendien behoorlijk overpriced!

17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Matig eten en niet echt vriendelijk personeel. Toen we de rekening vroegen noemde de ober een bedrag dat hoger was dan wij verwachtten, en daarom vroegen we om een bonnetje. Hij zei; ja, ja. Maar we kregen geen bonnetje. Uiteindelijk dus teveel betaald en het daar maar bij gelaten.

Reizigers die The Pub bekeken, bekeken ook

In The Pub geweest? Deel je ervaringen!