“Prachtig uitzicht!”

Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden)
Geclassificeerd als nr. 16 van 249 Restaurants in Kandy
Keukens: Europees, Chinees
Geschikt voor: Grote groepen, Mooi uitzicht, Barscene, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gegeten, spaghetti pesto met kip was prima. Mijn vriend had beef stukjes met rijst en dat was lekker. Veel verschillende biertjes en leuke sfeer!

Datum van bezoek: september 2019

29 augustus 2019 beoordeeld

Leuke tent met top eigenaar.
Engelse westham united fan.
Normaal sluit het om 11 uur maar ivm. Ajax wedstrijd mochten we blijven zitten tot 02:30.
Verder ook lekker eten en mooi uitzicht.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Plek was slecht te vinden, we moesten een onbekende trap op, daar stonden srilankanen omheen dat was bijzonder, toch gedaan! Lekker eten goeie burgers en een keer iets anders dan sri Lanka eten. Mooi uitzicht. Onze verwachtingen waren minder door het begin uiteindelijk een fijne plek.

Datum van bezoek: juli 2019
Michael R, Owner van Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Thanks for taking the time to write a nice review!
Regards
Michael

24 juli 2019 beoordeeld

Leuke plek boven de stad, zowaar westerse muziek en heerlijk gegeten. We waren met 5 personen, allemaal wat anders, iedereen tevreden

Datum van bezoek: juli 2019

Great to hear that everyone left pleased!
Regards
Michael

23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ok voor een drankje, eten is echt niks bijzonders, smaakt nergens naar. Vieze tafels, rommelig, onvriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden) bekeken, bekeken ook

Kandy, Kandy District

In Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden) geweest? Deel je ervaringen!