“Lekker eten, mooi uitzicht”

Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden)
Geclassificeerd als nr. 11 van 221 Restaurants in Kandy
Keukens: Europees, Chinees
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch, Barscene, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, mooi uitzicht. We werden voor de deur afgezet door de tuk tuk en dachten wel even dat we in de achterbuurt beland waren. Maar lekker gegeten en een ruimte om het wk te kunnen kijken op relaxte banken.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Half-open bar/restaurant op de bovenste verdieping van een weinig sfeervol gebouw. Binnen heerst er een prima sfeer, vriendelijke bediening en lekker (Chinees) eten voor een redelijke prijs. Beetje opgeruimder/schoner zou wel mogen, maar al met al een aanrader.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij, stel met een jong zoontje van nog geen 2 jaar, hebben hier lekker gegeten en het uitzicht is prachtig! Voor ons mannetje was er een fijne kinderstoel aanwezig.

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, de small porties waren voor ons voldoende. Vanaf hier heb je ook een prachtig uitzicht over de stad.

10-06-08, Owner van Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden), reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2018

Thanks for the 5 star review!
Regards
Michael

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bar is druk en een beetje lawaaiig, maar het eten is lekker en de bediening super vriendelijk. Een aanrader.

Reizigers die Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden) bekeken, bekeken ook

Kandy, Kandy District

In Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden) geweest? Deel je ervaringen!