“Lekker eten”

Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden)
Geclassificeerd als nr. 9 van 219 Restaurants in Kandy
Keukens: Europees, Chinees
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Barscene, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij, stel met een jong zoontje van nog geen 2 jaar, hebben hier lekker gegeten en het uitzicht is prachtig! Voor ons mannetje was er een fijne kinderstoel aanwezig.

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, de small porties waren voor ons voldoende. Vanaf hier heb je ook een prachtig uitzicht over de stad.

10-06-08, Owner van Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden), reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2018

Thanks for the 5 star review!
Regards
Michael

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bar is druk en een beetje lawaaiig, maar het eten is lekker en de bediening super vriendelijk. Een aanrader.

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een hapje gegeten. Service was goed, vriendelijk en snel. Het eten was erg lekker, goede porties, goede prijs - kwaliteit verhouding. Mooi uitzicht over de stad en de Buddha.

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig uitzicht. En dat is slechts bijzaak. Goede service, snel, beleefd. Eten is meer dan prima. Cocktails zijn die met een goede vulling.

Aanraders zijn de Sissling beef en de signature slightly chilled cocktail.

Eigenaar is Brits en heeft de touwtjes strak in handen. Gerichte service + altijd tijd voor een praatje.

10-06-08, Owner van Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden), reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2018

Thanks for taking the time to write a splendid review!
Kind Regards
Michael

Reizigers die Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden) bekeken, bekeken ook

Kandy, Kandy District

In Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden) geweest? Deel je ervaringen!