“F*@&ing A”

Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden)
Geclassificeerd als nr. 9 van 219 Restaurants in Kandy
Keukens: Europees, Chinees
Geschikt voor: Grote groepen, Mooi uitzicht, Romantisch, Barscene
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig uitzicht. En dat is slechts bijzaak. Goede service, snel, beleefd. Eten is meer dan prima. Cocktails zijn die met een goede vulling.

Aanraders zijn de Sissling beef en de signature slightly chilled cocktail.

Eigenaar is Brits en heeft de touwtjes strak in handen. Gerichte service + altijd tijd voor een praatje.

10-06-08, Owner van Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden), reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2018

Thanks for taking the time to write a splendid review!
Kind Regards
Michael

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben eind vd middag gezellig biertjes gedronken met een prachtig uitzicht over Kandy Lake. Eten was lekker en de service goed.
Ongeveer de enige gezellige tent in Kandy.

29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik weet niet of het kwam omdat ik alleen wat (reisgenoot lag ziek op bed), maar ik werd bij binnenkomst apart aan hoge tafels neergezet die duidelijk niet als vaste restauranttafels werden gebruikt. Een stel dat vlak na mij kwam werd aan dezelfde tafels gezet, maar al snel kwam er een plaats vrij op het terras met uitzicht en werd aan hen gevraagd of ze op het terras wilden zitten. Mij werd niets gevraagd... Service daarna ook matig: lang wachten, waarbij het voelde alsof ik werd vergeten /overgeslagen. Dat kan gedeeltelijk door de drukte zijn geweest, maar de service verbeterde niet toen het minder druk werd. Eten was redelijk. Ik had sizzling beef waarvan de vleeskwaliteit matig was. De smaak was ok.
Het gebrek aan service maakt dat ik hier niet zal terugkeren.

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de leukere plekken in kandy! Prima eten en super leuke sfeer. Iedere avond weer druk, er wordt een wachtlijst bijgehouden. Je kunt in de tussentijd een drankje aan de bar drinken.

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel te overrated deze bar. Wij waren hier aan het einde van de middag. Ingang staat slecht aangegeven en bij aankomst enorm sfeerloos. De handoekken lagen in hoopjes verspreidt te drogen op de tafels. Erg uitgestorven en totaal niet gezellig aangekleed. Uitzicht is het enige waarvoor ik het zou adviseren, maar ik denk dat je hiervoor ook ergens anders terecht kan.

Reizigers die Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden) bekeken, bekeken ook

Kandy, Kandy District

In Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden) geweest? Deel je ervaringen!