“Redelijk eten, matige service”

Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden)
Geclassificeerd als nr. 8 van 196 Restaurants in Kandy
Keukens: Europees, Chinees
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch, Barscene, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik weet niet of het kwam omdat ik alleen wat (reisgenoot lag ziek op bed), maar ik werd bij binnenkomst apart aan hoge tafels neergezet die duidelijk niet als vaste restauranttafels werden gebruikt. Een stel dat vlak na mij kwam werd aan dezelfde tafels gezet, maar al snel kwam er een plaats vrij op het terras met uitzicht en werd aan hen gevraagd of ze op het terras wilden zitten. Mij werd niets gevraagd... Service daarna ook matig: lang wachten, waarbij het voelde alsof ik werd vergeten /overgeslagen. Dat kan gedeeltelijk door de drukte zijn geweest, maar de service verbeterde niet toen het minder druk werd. Eten was redelijk. Ik had sizzling beef waarvan de vleeskwaliteit matig was. De smaak was ok.
Het gebrek aan service maakt dat ik hier niet zal terugkeren.

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de leukere plekken in kandy! Prima eten en super leuke sfeer. Iedere avond weer druk, er wordt een wachtlijst bijgehouden. Je kunt in de tussentijd een drankje aan de bar drinken.

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel te overrated deze bar. Wij waren hier aan het einde van de middag. Ingang staat slecht aangegeven en bij aankomst enorm sfeerloos. De handoekken lagen in hoopjes verspreidt te drogen op de tafels. Erg uitgestorven en totaal niet gezellig aangekleed. Uitzicht is het enige waarvoor ik het zou adviseren, maar ik denk dat je hiervoor ook ergens anders terecht kan.

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gezellige tent met een fantastisch uitzicht over Kandy. De DJ speelde een lekker deuntje en het publiek en bediening waren relaxed. Dat het eten ook top was maakte de avond af. Aanrader!

3 december 2017 beoordeeld

Je moet het wel even weten en de tuk tuk moet het kunnen vinden, maar het is de moeite waard. Gezellige tent met engelse eigenaar die de hectiek en drukte van elke avond probeert te stroomlijnen en organiseren. iets wat hem twee avonden achter elkaar niet lukt. Resultaat: de ene helft van de tafel zit al te eten terwijl de andere helft wacht. En wacht. En wacht. Yes sir, it's busy tonight! als steevast antwoord.
Maar uiteindelijk is het wel lekker en vers en goedkoop en het wachten meer dan waard.

Reizigers die Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden) bekeken, bekeken ook

Kandy, Kandy District

In Slightly Chilled Lounge Bar (Bamboo Garden) geweest? Deel je ervaringen!