Nature Walk Resort
Blue Haven Guest House(Kandy)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 22 per nacht.

Agoda.com
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 124 per nacht.

Randholee Resort & Spa(Kandy)
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 83 per nacht.

Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 91 per nacht.

23 juli 2016 beoordeeld

Fabelachtig mooi uitzicht op bergenpartij. Zeer royale kamer met TV en een zithoekje. Royale badkamer. Alles was zeer schoon. Goede airco!Zowel ontbijt als avondeten was goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Met de auto ben je binnen redelijke tijd in centrum met winkeltjes en restaurantjes, etc. Heel leuk om hier geweest te zijn!

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
12 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier twee nachten verbleven. Mooi hotel, vooral mooi uitzicht. Ookal heb je geen eigen balkon (budget room), er is een soort binnenplaatstje (/groot balkon) tussen alle kamers in waar je lekker kunt zitten en genieten van het uitzicht. De kamer was prima. Het personeel is vriendelijk en kan een tuktuk of persoonlijke chauffeur voor je regelen. 10 minuten lopen naar de Temple of Tooth.

Enige nadelen:
- wij hadden meestal geen warm water in de douche, en de douchestraal zelf is een pisstraaltje
- wij hadden een kamer (nr. 15) op de verdieping boven de verdieping waar de familie zelf woont. Zij hebben jonge kinderen, waarvan 1 kind de hele dag door keihard schreeuwt en rond rent (ook 's ochtends vroeg en 's avonds laat). Erg luidruchtig en irritant.
- het matras is waardeloos. Voelt als een plank en kraakt gigantisch wanneer je jezelf omdraait in bed.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
16 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn netjes, worden ook elke dag schoongemaakt. Personeel is vriendelijk, hotel is ruim opgezet, diner is echt heerlijk. Je kunt de hele dag door terecht op het dakterras, waar je kunt ontbijten, lunchen, dineren of gewoon wat drinken. Hotel ligt centraal gelegen. Vrij goed internet in het hele hotel.

Verbleef: december 2015
2 november 2015 beoordeeld

De uitzichten vanuit de kamer zijn geweldig. het personeel is erg aardig. vanuit dit hotel loop je zo naar de tempel of the tooth en het ligt op loopafstand van de stad. Prima ontbijt vanaf het dakterras waar je een mooi uitzicht hebt

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
RobinBoban, Manager van Nature Walk Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2015

Geachte Waardevolle Gast,

Dank u voor het nemen van een deel van uw drukke schema om onze bescheiden hotel te beoordelen. Het is zeer ziel verfrissend om te weten dat u onze bevredigend hebben gevonden.

Dank u voor uw complimenten over onze medewerkers, de omgeving, de nabijheid van de Tand Tempel en ook het ontbijt dat je hebt genoten van onze Dakterras restaurant.

Het was een genoegen om u te hosten op het Nature Walk Resort en hoop dat we hetzelfde plezier in het voldoen aan jezelf wanneer je Kandy opnieuw bezoeken zou hebben.

Vriendelijke groeten

Roben
Manager

23 augustus 2015 beoordeeld

Bij dit hotel zijn geen directe minpunten te noemen. Service was goed, kamer was netjes, inclusief klamboe en airco. Badkamer prima. Het hotel is op loopafstand van de stad maar wel op een mooie rustige plek.
Wifi reikte niet tot in de kamer.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner