“heel schoon hotel, prachig gelegen”
Beoordeling van Nature Walk Resort

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Nature Walk Resort
Beoordeeld als nr. 19 van 56 hotels in Kandy
14 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel was erg schoon, goede wifi, prachtig uitzicht en op loopafstand van het tempelcomplex en de binnenstad. Wij hebben hier drie nachten verbleven, en hebben het als een van de beste hotels van onze vakantie ervaren. Personeel was ook zeer servicegericht. We hebben ook prima gegeten in het restaurant; zowel diner als ontbijt in de morgen

Kamertip: in het openlucht restaurant heb je een prachtig uitzicht over Kandy
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Schrijf een beoordeling

23 juli 2016 beoordeeld

Fabelachtig mooi uitzicht op bergenpartij. Zeer royale kamer met TV en een zithoekje. Royale badkamer. Alles was zeer schoon. Goede airco!Zowel ontbijt als avondeten was goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Met de auto ben je binnen redelijke tijd in centrum met winkeltjes en restaurantjes, etc. Heel leuk om hier geweest te zijn!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
12 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier twee nachten verbleven. Mooi hotel, vooral mooi uitzicht. Ookal heb je geen eigen balkon (budget room), er is een soort binnenplaatstje (/groot balkon) tussen alle kamers in waar je lekker kunt zitten en genieten van het uitzicht. De kamer was prima. Het personeel is vriendelijk en kan een tuktuk of persoonlijke chauffeur voor je regelen. 10 minuten lopen naar de Temple of Tooth.

Enige nadelen:
- wij hadden meestal geen warm water in de douche, en de douchestraal zelf is een pisstraaltje
- wij hadden een kamer (nr. 15) op de verdieping boven de verdieping waar de familie zelf woont. Zij hebben jonge kinderen, waarvan 1 kind de hele dag door keihard schreeuwt en rond rent (ook 's ochtends vroeg en 's avonds laat). Erg luidruchtig en irritant.
- het matras is waardeloos. Voelt als een plank en kraakt gigantisch wanneer je jezelf omdraait in bed.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
16 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn netjes, worden ook elke dag schoongemaakt. Personeel is vriendelijk, hotel is ruim opgezet, diner is echt heerlijk. Je kunt de hele dag door terecht op het dakterras, waar je kunt ontbijten, lunchen, dineren of gewoon wat drinken. Hotel ligt centraal gelegen. Vrij goed internet in het hele hotel.

Verbleef: December, 2015
2 november 2015 beoordeeld

De uitzichten vanuit de kamer zijn geweldig. het personeel is erg aardig. vanuit dit hotel loop je zo naar de tempel of the tooth en het ligt op loopafstand van de stad. Prima ontbijt vanaf het dakterras waar je een mooi uitzicht hebt

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
RobinBoban, Manager van Nature Walk Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2015

Geachte Waardevolle Gast,

Dank u voor het nemen van een deel van uw drukke schema om onze bescheiden hotel te beoordelen. Het is zeer ziel verfrissend om te weten dat u onze bevredigend hebben gevonden.

Dank u voor uw complimenten over onze medewerkers, de omgeving, de nabijheid van de Tand Tempel en ook het ontbijt dat je hebt genoten van onze Dakterras restaurant.

Het was een genoegen om u te hosten op het Nature Walk Resort en hoop dat we hetzelfde plezier in het voldoen aan jezelf wanneer je Kandy opnieuw bezoeken zou hebben.

Vriendelijke groeten

Roben
Manager

23 augustus 2015 beoordeeld

Bij dit hotel zijn geen directe minpunten te noemen. Service was goed, kamer was netjes, inclusief klamboe en airco. Badkamer prima. Het hotel is op loopafstand van de stad maar wel op een mooie rustige plek.
Wifi reikte niet tot in de kamer.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
14 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi redelijk groot hotel, lekker eten en een mooi uitzicht over de bergen vanuit het restaurant en sommige kamers. Het eten is er ook prima. Het ligt op loopafstand van de tempel van de tand (15 minuten bergaf). Prijs/kwaliteit zeer goed!

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kandy bekeken
op 1.6 km afstand
Majestic Tourist Hotel
nr. 29 van 56 in Kandy
195 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Nature Walk Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Nature Walk Resort

Adres: 9 Sanghamitta Mawatha, Kandy 20000, Sri Lanka
Locatie: Sri Lanka > Centrale Provincie > Kandy District > Kandy
Voorzieningen:
Gratis parkeren Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 4 voordelig hotel in Kandy
Prijsklasse: € 14 - € 49 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Nature Walk Resort 2.5*
Aantal kamers: 17
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Booking.com, Hotels.com, Agoda en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Nature Walk Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Nature Walk Hotel Kandy

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?