“Iets anders”
Beoordeling van Cafe Secret Alley

Cafe Secret Alley
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Koffie en thee in Kandy
18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier voor de lunch en hebben heerlijk gegeten. Ook de smoothys waren lekker fris. Het is weer iets anders dan de warme hap. Tentje is moeilijk te vinden, even een steegje inwandelen.

5 maart 2018 beoordeeld

Lekkere koffie vinden en drinken in Sri Lanka is een lastige opgave. Gelukkig trof ik in Kandy deze ontbijt/lunch hang out, waar ik heerlijke cappuccino dronk en een smaakvolle smoothie bowl at. Voor iedere backpacker die even meer westers wil ontbijten of lunchen, raad ik Secret Alley zeker aan.

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel ik zelf het eten iets minder vond, maakt de uitstraling van het cafe dat weer helemaal goed! De choco milkshakes zagen er overigens zeer lekker uit!!

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker! Westers ontbijtje, niet veel keuze maar zeker genoeg. Lekker gezond, doet deugd als je al een paar dagen rijst en curry eet.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk plekje voor lunch. Heerlijk eten en leuke sfeer! We zouden hier zo terugkomen en doen dat misschien vanmiddag nog voor een heerlijke brownie biscuit shake

Reizigers die Cafe Secret Alley bekeken, bekeken ook

Kandy, Kandy District

In Cafe Secret Alley geweest? Deel je ervaringen!