“Super leuk!!”
Beoordeling van Cafe Secret Alley

Cafe Secret Alley
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Koffie en thee in Kandy
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk plekje voor lunch. Heerlijk eten en leuke sfeer! We zouden hier zo terugkomen en doen dat misschien vanmiddag nog voor een heerlijke brownie biscuit shake

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk barretje, lekkere verfrissende drankjes en een geweldige brownie shake. Ik zou zeker even naar binnen lopen tijdens een bezoekje aan Kandy.
Het ligt in een steegje achteraf, maar staat prima aangegeven aan het begin van de steeg.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste smoothies van Sri Lanka! Heerlijke
combinatie van smoothie en vers fruit, afgetopt met wat havermout en sesam. Perfect!

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk plekje! Veel keuze qua smoothies en goed betaalbaar. Erg lekker als tussendoortje ook voor je de wandeling door Kandy af gaat maken:)

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje met lekkere juices en smoothie bowls. Aanrader als je in Kandy bent en even ergens rustig en leuk wilt zitten!

Reizigers die Cafe Secret Alley bekeken, bekeken ook

Kandy, Kandy District

In Cafe Secret Alley geweest? Deel je ervaringen!